Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan prøve det i morgen. Å dra ut den som er før splitteren. Så får vi se hva som skjer. Sendte en sint e-mail til Telenor hvor jeg ba dem ringe til meg.

Ok, hvis du ender med å forlate dem og bestille tiscali har jeg telefonnr til noen som kan hjelpe deg med install.

[email protected]

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

18

• SierDuDet

16

• tiliti

15

• Ulv I Faarikaal

9

Skrevet

Jeg er desverre ikke nedom før midt i april, men jeg har en god del kjenninger der nede.

Om du ikke har noe i mot å få besøk av nerdete gutter. *flire*

Nei, nerdete gutter er jeg vant med.

Skrevet

Ok, hvis du ender med å forlate dem og bestille tiscali har jeg telefonnr til noen som kan hjelpe deg med install.

[email protected]

Ja, men da snakker jeg mer med Telenor i morgen og hvis de ikke kommer så sier jeg opp abonementet og går over til Tiscali og så mailer jeg deg. Takk skal du ha.

Skrevet

Nei, nerdete gutter er jeg vant med.

Noen ville vite hvor gammel du var og om du var fin, men jeg fant en som ikke syntes det var så veldig viktig.

Han skulle dra med seg alt av kabler etc og ikke ha noe betalt.

*flire*

Skrevet

Noen ville vite hvor gammel du var og om du var fin, men jeg fant en som ikke syntes det var så veldig viktig.

Han skulle dra med seg alt av kabler etc og ikke ha noe betalt.

*flire*

Men jeg er veldig hyggelig så kanskje det hjelper. Nei, jeg føler meg ikke som noen gammel kjerring enda selv om det nærmer seg stygt.

Skrevet

Dameunnskyldning:

Det er mange meter fra første kontakt til dataen og jeg må gjennom to vegger. Den ene er en bærevegg som er 40 cm bred. Fra gangen - gjennom stua og inn til soverommet hvor splitteren står nå. Jeg er dum når det gjelder ledninger.

Jeg er virkelig helt på jorde når det gjelder slike ting. Men jeg er veldig flink til å lese bruksanvisninger og skru sammen møbler og stille inn TVer og videoer.

Fjern den telefon du har før splitteren, og så kan du sette på en dobbelkontakt der du har den andre telefon, og koble til der. Der kan du ha hvor mange tlf. du vil, og hvor lange ledninger du vil.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har en telefonkontakt først uten telefon og så har jeg en telefonkontakt med telefon og til slutt har jeg en telefonkontakt med splitten og telefon.

Dette har Bravida lagt opp. Det er helt feil det da?

En liten feil, hukommelsen spiller meg et puss. Splitten skal innpå FORAN S0 boksen og telefonene. Signalet skal _først_ gjennom splitten i det det kommer inn i huset, så til S0 boksen. Kobler man splitten etter S0 boksen kan mye rart skje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...