Gå til innhold

SSRI og kritikkløs i fylla

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg har blitt en smule mer kokelimonke i fylla etter at jeg begynte med Cipramil. Stadig oftere gjør jeg ting jeg angrer på. Det jeg ikke blir klok på er om dette er et resultat av at Cipramil forsterker eller forandrer alkoholrusen, eller om dette er sekundært til at jeg i utgangspunktet er gladere, har mer energi etc. Noen som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91145-ssri-og-kritikkl%C3%B8s-i-fylla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

jeg gjorde dummere ting i fylla før jeg fikk ssri. men nå tar jeg ikke ssri lenger, for det hjelper på andre plager enn de jeg har, og det er visstnok ikke bra å bli mindre aggresiv, man må få ut sinnet sitt, som om jeg har gjort annet gjennom hele mitt liv enn å utagere sinnet mitt. men det tror jo ikke han på. for en idiot!!!!! håper jeg snart får mot til å bytte!!!!!!!!!!!

jeg gjorde dummere ting i fylla før jeg fikk ssri. men nå tar jeg ikke ssri lenger, for det hjelper på andre plager enn de jeg har, og det er visstnok ikke bra å bli mindre aggresiv, man må få ut sinnet sitt, som om jeg har gjort annet gjennom hele mitt liv enn å utagere sinnet mitt. men det tror jo ikke han på. for en idiot!!!!! håper jeg snart får mot til å bytte!!!!!!!!!!!

Det virker rart at han skal nekte deg å bruke SSRI hvis du selv syns det hjelper. Hvor lenge har du brukt fontex?

Gjest ikke undertegnet

Ja, dette har nok sammenheng med medisinen. Stort sett så virker alkoholen bedre og fortere når man begynner med cipramil (e.l.). Det er derfor grunn til å være forsiktig og se ann hva man tåler. Selv kollapset jeg helt engang etter inntak av alkohol (etter min mening ikke mer enn hva jeg ellers ville ha tålt) Prøv det ut i trygge omgivelser og ikke på store fester, så slipper du å dumme deg ut og i verste fall kollapse med mange mennesekr tilstede.

Annonse

han nekter meg ikke, men han ser helst at jeg ikke bruker det. så da lar jeg være.

Selv er jeg jo ganske skeptisk til SSRI. Men de har hjulpet meg mot depresjoner, det er det ingen tvil om. Likevel har jeg ikke lyst å ta dem for lenge, har tenkt å slutte når jeg har tatt dem 3 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...