Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ADSL i hus nå, men det blir visst ikke skrudd på før til mandagen.

Når jeg fikk pakka så lå det med en sånn liten "hvilke-ledninger-skal-hvor-sak", men den har jeg allerede prestert å rote bort (dvs, den var i hvert fall borte når jeg dro på jobb i går kveld...).

Derfor lurer jeg på om noen kunne være behjelplige med en kjapp liten forklaring på hva som skal hvor, sånn at jeg slipper å mase på Telenor om å sende meg en ny sånn brukersak.

Jeg kan sikkert knote meg fram til å få det til å fungere, men jeg har veldig kort lunte når det gjelder å ikke få til ting med en gang, så jeg er redd det vil skape utrolig irritasjon, og påfølgende høyt blodtrykk og mulig hjerteinnfark.

Jeg har tre telefoner hjemme, men ikke ISDN, så alle har samme nummer (hvis dette skulle ha noe å si).

Du/dere er noen engler om jeg får en liten innførsel i hva som bør kobles hvor, også sånn at alle de tre telefonene vil fortsette å fungere!

Skrevet

Husker du hvor stort dette arket er? Vi fikk ADSL i høst vi også, fra Telenor, og det ligger en haug med CD'er og ledninger og bruks/installasjonsanvisninger i skrivebordsskapet her.

Men HVEM av dem du sikter til, det aner jeg ikke. Jeg tenkte på å scanne inn det mest nødvendige til deg og så maile det..? Høres det ut som en løsning?

[email protected]

Send en mail med forklaring på sånn nogelunde hvilket ark det er. Så returnerer jeg med det (forhåpentligvis) riktige scannet inn.

Et problem bare....det var vel ikke et slikt kjempedigert ark vel, som foldes ut ørten ganger....?

*kikker bort på A4-format scanneren...*

Skrevet

Husker du hvor stort dette arket er? Vi fikk ADSL i høst vi også, fra Telenor, og det ligger en haug med CD'er og ledninger og bruks/installasjonsanvisninger i skrivebordsskapet her.

Men HVEM av dem du sikter til, det aner jeg ikke. Jeg tenkte på å scanne inn det mest nødvendige til deg og så maile det..? Høres det ut som en løsning?

[email protected]

Send en mail med forklaring på sånn nogelunde hvilket ark det er. Så returnerer jeg med det (forhåpentligvis) riktige scannet inn.

Et problem bare....det var vel ikke et slikt kjempedigert ark vel, som foldes ut ørten ganger....?

*kikker bort på A4-format scanneren...*

Hmmmm var det flere tegninger? Jeg fikk bare en brosjyre hvor det var 1 stk for ISDN, og en 1 stk tegning for henholdsvis analog med en og flere telefoner. Det var ingen store tegninger der...

Men nå sa brodern at dette var enkle greier, så det er allerede koblet opp. Det eneste som mangler er at Telenor sender dette signalet, og det skjer visst ikke før til mandag.

Men thanks :)

Skrevet

Hmmmm var det flere tegninger? Jeg fikk bare en brosjyre hvor det var 1 stk for ISDN, og en 1 stk tegning for henholdsvis analog med en og flere telefoner. Det var ingen store tegninger der...

Men nå sa brodern at dette var enkle greier, så det er allerede koblet opp. Det eneste som mangler er at Telenor sender dette signalet, og det skjer visst ikke før til mandag.

Men thanks :)

Å, det var godt. Jeg grua meg skikkelig til å begynne å bla gjennom alle de papirene der, og angret litt på at jeg hadde tilbudt meg det:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg kan hjelpe deg når det trengs, Det er ikke så lett.

Hvis du ikke finner annen løsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...