Gå til innhold

Skolegutten Helland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyfaen, jeg dauer - noe så flaut for Helland. Han oppfører seg som en skoletrett umotiverte guttunge som har blitt tvunget til å sitte på skolebenken EN HEL DAG!!

Godt at han får komme seg til Thailand og "jobbe" litt med andre ting - på statens regning.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8012495

Nei, ut med småguttene, inn med beslutningsdyktige, handlingskraftige og engasjerte jenter. Heia Erna Solberg!

Skrevet

Erna Solberg? *grøss*

Noe mer udelikat menneske skal du leite lenge etter. Svært lenge.

Skrevet

Erna Solberg? *grøss*

Noe mer udelikat menneske skal du leite lenge etter. Svært lenge.

Hva er galt med henne da?

Skrevet

Helleland. *pirk pirk* :-)

Herregud da menneske - skaff deg en hobby!

;)

Skrevet

Herregud da menneske - skaff deg en hobby!

;)

Det er jo det som er hobbyen min...lete etter feil hos andre! :-)

Skrevet

Ja? Og?

Han er tydeligvis en enkel sjel og vurderer politikere utfra utseende.

Skrevet

KVINNELIGE politikere, vel og merke....

mvh

Skrevet

Nå har jeg ikke no imot å harsellere med utseende (og annet) til udugelige politikere, men i dette tilfellet irriterer det meg at Solbergs utseende får så mye fokus. Erna Solberg er den dyktigste politikeren i regjeringen i dag, hun er beslutsom og har vist stor handlekraft. Høyres absolutt beste kort ved siden av Børge Brende og Inge Lønning.

Skrevet

Slik blir beslutninger fattet over alt. Det pinlige er jo å bli tatt for det... :-)

Skrevet

Nå har jeg ikke no imot å harsellere med utseende (og annet) til udugelige politikere, men i dette tilfellet irriterer det meg at Solbergs utseende får så mye fokus. Erna Solberg er den dyktigste politikeren i regjeringen i dag, hun er beslutsom og har vist stor handlekraft. Høyres absolutt beste kort ved siden av Børge Brende og Inge Lønning.

Enig, med unntak av dine synspunkter på Lønning. Den fyren er totalt uspiselig på alle mulige måter.

Skrevet

Enig, med unntak av dine synspunkter på Lønning. Den fyren er totalt uspiselig på alle mulige måter.

Nå har jeg ikke helt oversikt over alt Lønning foretar seg, men virkelig sans for han fikk jeg da han gikk ut med forslaget om å sile ut alle de latsabbene oppe på Blindern og sette et karakterkrav på 4 for å få lov til å studere på universitetet. Hvorfor i pokker skal en haug med ungdommer ligge hjemme å sove, ta opp skoleplasser når det finnes mange andre som gjerne vil ha dem - og som ØNSKER å studere.

Dæven så mye rabalder det ble, og dæven så enig jeg var med han :)

Skrevet

Nå har jeg ikke helt oversikt over alt Lønning foretar seg, men virkelig sans for han fikk jeg da han gikk ut med forslaget om å sile ut alle de latsabbene oppe på Blindern og sette et karakterkrav på 4 for å få lov til å studere på universitetet. Hvorfor i pokker skal en haug med ungdommer ligge hjemme å sove, ta opp skoleplasser når det finnes mange andre som gjerne vil ha dem - og som ØNSKER å studere.

Dæven så mye rabalder det ble, og dæven så enig jeg var med han :)

Det var nok ikke noe dumt forslag, og ingen kan ta fra fyren at han får 2+2 til å bli 4 innen rimelig tid. Men, han er bare så alt for klar over det selv, og hele hans vesen, fremtoning og væremåte signaliserer at han mener at han alltid vet best og at alle andre er idioter.

Folk med slik arrogant mangel på selvinnsikt skyr jeg alltid som pesten... :-)

Skrevet

Det var nok ikke noe dumt forslag, og ingen kan ta fra fyren at han får 2+2 til å bli 4 innen rimelig tid. Men, han er bare så alt for klar over det selv, og hele hans vesen, fremtoning og væremåte signaliserer at han mener at han alltid vet best og at alle andre er idioter.

Folk med slik arrogant mangel på selvinnsikt skyr jeg alltid som pesten... :-)

Ja, han er en smule arrogant, det er jeg enig i. Jeg har også en følelse av at han kan være så ganske nedlatende, MEN så lenge det går ut over "fienden" og jeg kan knegge over det - så er det bare fint :)

Skrevet

Ja, han er en smule arrogant, det er jeg enig i. Jeg har også en følelse av at han kan være så ganske nedlatende, MEN så lenge det går ut over "fienden" og jeg kan knegge over det - så er det bare fint :)

"smule arrogant"??!!

Det må være understatement of the year.... :-)

Skrevet

"smule arrogant"??!!

Det må være understatement of the year.... :-)

Vel, du kjenner da meg - jeg tar aldri store ord i min munn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...