Gå til innhold

Hva er det med disse israelittene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt svar til signaturen "kat-1" bryter ikke med noen krav til saklighet.

Jeg skiller nemlig strengt mellom sak og person. Jeg foreslår at du gjør et tappert forsøk på det samme.

Vennlig hilsen

Beklager! Jeg ser jeg blandet deg og en annen her i mitt siste svar til deg.

Du har vært svært flink til å skille sak og person i denne tråden. Du har diskutert sak og du har diskutert person - men ikke i samme innlegg.

Så et mer korrekt svar til deg er at jeg er enig med deg i at det er noe man burde gjøre - men ikke overfor personer som selv gjør det.

De fortjener samme mynt - spesielt i de tilfeller der de kritiserer andre for å gjøre noe de selv er "eksperter" til.

Men det gjelder ikke deg - så langt jeg kan se.

Mvh

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• petter smart

17

• Goliath

14

• Grip

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Et tappert forsøk på hva da sa du?

Skal du først skille mellom sak og person så får du bli enig med deg selv om hva du gjør her.

Les dine egne innlegg i denne tråden, så ser du selv hvor lite flink (elendig) du selv er til å gjøre det du selv påstår du gjør - nemlig å skille strengt mellom sak og person.

Jeg gidder ikke en gang å forsøke når det gjelder slike som deg og Sør.

Dere påstår selv dere oppfører dere så korrekte at det er kvalmt - spesielt når det er så utrolig lett å se hvordan dere selv bryter med deres egne "prinsipper".

Selv har jeg ikke de prinsippene, og uttaler meg både om sak og person (i den grad "person" kan benyttes her på et forum der man er anonym) som jeg synes den enkelte fortjener.

Og her har også du gjort deg svært fortjent til det.

Hei!

Den dagen du fatter hva det vil si å skille mellom sak og person, da kan vi ev. diskutere noe.

Vennlig hilsen

Hei!

Den dagen du fatter hva det vil si å skille mellom sak og person, da kan vi ev. diskutere noe.

Vennlig hilsen

Hvis du ser på mitt andre innlegg til deg (som jeg skrev rett etter det innlegget du kommenterte), så ser du kanskje at jeg oppdaget at jeg hadde tatt feil av deg og innleggene dine.

Det er svært lenge siden jeg vokste fra å ikke kunne innrømme mine feil - i motsetning til visse andre her (og da mener jeg ikke deg:)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...