Gå til innhold

Den beste ringetonen til Nokia.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Er det jeg som har! Den sier "ring-ring" slik at jeg med en gang hører at det er min telefon. Alle andre har noen infernalske blippelyder med Fragglene, Shania Twain og 3 Busserulls! Det høres mest ut som om alle går med hver sin Commodore 64 i lomma. Jeg derimot har en telefon som....Akkurat, den ringer.

Noen flere som har forsøkt det?

Skrevet

Det beste er å ha telefonen i lomma, ha en eller annen ubetydelig ringelyd enten helt av, eller på det laveste nivået, og la vibreringen fortelle at noen vil ha tak i deg.

Ringelyd er ut.

Skrevet

Jeg har også det, din luring. Så pass deg sånn at du ikke svarer på min tlf!

Men jeg pleier å bla gjennom hele symfonier for å finne en eneste nøytral..

:-)

Skrevet

Det beste er å ha telefonen i lomma, ha en eller annen ubetydelig ringelyd enten helt av, eller på det laveste nivået, og la vibreringen fortelle at noen vil ha tak i deg.

Ringelyd er ut.

Vibrering i lomma er slett ikke ensbetydende med det. Bare for å nevne det altså:)

Skrevet

Vibrering i lomma er slett ikke ensbetydende med det. Bare for å nevne det altså:)

Det var ikke vanskelig å gjette hvem som signerte det innlegget der :)

Skrevet

Ringelyd er ut.

Da jeg ble født ble budskapet sendt per telefon som ringte hjemme hos folk. Så vokste jeg opp med at vi alle hadde telefoner i hjemmene våre som ringte. Så fikk vi alle telefoner vi kunne ha med oss som også ringte. Så var plutselig ikke dette godt nok, nå måtte vi ha Britney Blipp og vibrering selv om det likevel hadde samme funksjon, nemlig kommunikasjon.

Det er det jeg sier. Verden skal tilrettelegges for de homofile.

Skrevet

Det var ikke vanskelig å gjette hvem som signerte det innlegget der :)

Jupp. Kan ikke du være en engel å skrive en liten historie nå mens du holder deg våken som jeg kan sende inn til Cupido.. Da kan jeg nemlig vinne en PowerFlower-greie. En ny sak som ser så søt ut:)

Skrevet

Da jeg ble født ble budskapet sendt per telefon som ringte hjemme hos folk. Så vokste jeg opp med at vi alle hadde telefoner i hjemmene våre som ringte. Så fikk vi alle telefoner vi kunne ha med oss som også ringte. Så var plutselig ikke dette godt nok, nå måtte vi ha Britney Blipp og vibrering selv om det likevel hadde samme funksjon, nemlig kommunikasjon.

Det er det jeg sier. Verden skal tilrettelegges for de homofile.

Hva har dette med homofili å gjøre?

Vibrering er jo utrolig praktisk om man ser seg lei på ringetoner og meldingspip når man er ute blant folk.

Skrevet

Jeg har også det, din luring. Så pass deg sånn at du ikke svarer på min tlf!

Men jeg pleier å bla gjennom hele symfonier for å finne en eneste nøytral..

:-)

Imponert! Jeg var sikker på at du hadde prince eller Village People som ringetone jeg.*L*

Jeg har lurt litt på akkurat det der også jeg. Du og jeg har telefoner som ringer. Vi kan ringe til hverandre, men hva gjør da folk som har noen sånne infernalske lyder i stedet? " Jeg skal bare Fraggle til Stian og høre om han kan ta med tippelapper"?

Skrevet

Jupp. Kan ikke du være en engel å skrive en liten historie nå mens du holder deg våken som jeg kan sende inn til Cupido.. Da kan jeg nemlig vinne en PowerFlower-greie. En ny sak som ser så søt ut:)

Akkurat nå er jeg for trøtt til å skrive noe som helst fornuftig, men kanskje jeg kliner til med den Cupidohistoren en dag.

Utrolig nok så tror jeg at jeg er jævlig god til å skrive erotiske noveller :)

Skrevet

Hva har dette med homofili å gjøre?

Vibrering er jo utrolig praktisk om man ser seg lei på ringetoner og meldingspip når man er ute blant folk.

Ringetoner er innført av homofile, det er jeg brennsikker på. De har revolusjonert verden med festlig gardinstoff, rare bukser, merkelige frisyrer, sitt spesielle ganglag og nå tok de skrittet ut i kommunikasjonens verden. Ringelydene var ikke gøye nok!

Når det gjelder vibrator så er jeg tvilende. Jeg ser fordelen, men er så konservativ at jeg liker at det ringer. Jeg er skjelden på kino så det kan jeg leve med.

Husker du ikke da vi så dagsrevyen og Einar Slyngstad sa "Orsak" hver gang telefonen ved siden av nyhetsarkene ringte? Tenk om den hadde blippet siste låten til Backdoor Boys i stedet.

Skrevet

Imponert! Jeg var sikker på at du hadde prince eller Village People som ringetone jeg.*L*

Jeg har lurt litt på akkurat det der også jeg. Du og jeg har telefoner som ringer. Vi kan ringe til hverandre, men hva gjør da folk som har noen sånne infernalske lyder i stedet? " Jeg skal bare Fraggle til Stian og høre om han kan ta med tippelapper"?

Riktig! Eller "smurfe litt til ligningskontoret for å si opp abbonnementet sitt" (søt den der varianten til Snoopy og ligningskontoret)

Vi er normale -de andre er gale. Husk det neste gang noen prøver å fortelle deg noe annet. Tvihold! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...