Gjest tørst Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Hvor tar du/dere fredagspilsen, og hvorfor liker du deg best akkurat der? 0 Siter
McLoud Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Har en stampub, og der er det helt OK å sitte, og ikke for dyrt. Så enkelt er det :-) 0 Siter
conan Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Som oftest inntas fredagspilsen hjemme i sofaen, men dersom jeg våger meg utpå noe kollegialt på fredagen, blir det som oftest på Beer Palace på Aker Brygge. Kort vei fra jobben, bra utvalg av øl, samt at det mer eller mindre er blitt et "bransjevannhull" så man treffer alltids kjente der. Fredagspils med venner inntas som oftest på det mest hensiktsmessige stedet å møtes. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Med kollegaene er det alltid Dubliner om vinteren,. Om sommeren sitter vi gjerne ute et sted i nærheten av kontoret. 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Noen stampub har jeg vel ikke, men jeg kommer ofte tilbake til de samme stedene når jeg går ut - det kommer ann på hvem jeg er sammen med eller om jeg er alene. Stikkord: - god rødvin og godt øl (kilkenny og Guinnes) - små lokaler - god stemning Hvor eksakt det er, får du ikke vite 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Med kollegaene er det alltid Dubliner om vinteren,. Om sommeren sitter vi gjerne ute et sted i nærheten av kontoret. Hm..Dubliner i Oslo sentrum? Dit går vi etter jobben, også. 0 Siter
Retz Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Hm..Dubliner i Oslo sentrum? Dit går vi etter jobben, også. jeg har en irst pub i hanburg som jeg pelrir å gå på. Shamrocl heter den. Bra. 0 Siter
punkyB Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Som oftest inntas fredagspilsen hjemme i sofaen, men dersom jeg våger meg utpå noe kollegialt på fredagen, blir det som oftest på Beer Palace på Aker Brygge. Kort vei fra jobben, bra utvalg av øl, samt at det mer eller mindre er blitt et "bransjevannhull" så man treffer alltids kjente der. Fredagspils med venner inntas som oftest på det mest hensiktsmessige stedet å møtes. Duh ... jeg kom plutselig på - Beer Palace har vi ikke sjekket ut enda - skal vi ? Fredag ettermiddag feks? 0 Siter
Spirea Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Duh ... jeg kom plutselig på - Beer Palace har vi ikke sjekket ut enda - skal vi ? Fredag ettermiddag feks? Ølhunder! Skikkelige damer henger ikke rundt på puber på fredagskveldene, de går hjem og beskikker sitt hus. 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Duh ... jeg kom plutselig på - Beer Palace har vi ikke sjekket ut enda - skal vi ? Fredag ettermiddag feks? *hehe* I dag? Nei, men du - jeg har en avtale i byen klokken 17.00 - vet ikke hvor lenge jeg blir sittende. Men er du i byen i kveld så ring meg (ikke sms) - kanskje jeg plutselig ikke har reist hjem 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Ølhunder! Skikkelige damer henger ikke rundt på puber på fredagskveldene, de går hjem og beskikker sitt hus. Skal du være med? 0 Siter
punkyB Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Ølhunder! Skikkelige damer henger ikke rundt på puber på fredagskveldene, de går hjem og beskikker sitt hus. Bare misunnelig på oss du så .... så det så ..... :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 *hehe* I dag? Nei, men du - jeg har en avtale i byen klokken 17.00 - vet ikke hvor lenge jeg blir sittende. Men er du i byen i kveld så ring meg (ikke sms) - kanskje jeg plutselig ikke har reist hjem Skal på rølpetur i kveld jeg - med båten til Hirtshals *hikk* 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Skal på rølpetur i kveld jeg - med båten til Hirtshals *hikk* Jeg har ikke øl, sprit, rødvin og røyk. Ok? 0 Siter
Spirea Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Bare misunnelig på oss du så .... så det så ..... :-) Nja... neei.. eller - litt kanskje *s* Savner Oslo litt innimellom da, selvom det er noe inni helsike godt å være i provinsen og forøvrig ha det inni granskauen godt. Var i "byen" her om dagen - jeg som er ekte bakgårdsrotte fra Gamle Hammersborg. Ble så inderlig stressa av Oslo-tempoet at jeg holdt på å ta dødsspiralen på innerskjær. Godt å komme ut i villmarka igjen da ) Men en liten tur på Beer Palace - jaa - fyttikatta det hadde vært noe. Det byr meg imot å si det, men ok - Kos dere! eller noe sånt *s* 0 Siter
Spirea Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Skal du være med? Øh.. kanke det *s* sånn som jeg har stelt meg ) 0 Siter
punkyB Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Jeg har ikke øl, sprit, rødvin og røyk. Ok? what's in it for me ? Du glemte danskepølse på lista 0 Siter
conan Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Duh ... jeg kom plutselig på - Beer Palace har vi ikke sjekket ut enda - skal vi ? Fredag ettermiddag feks? Skakke du med Daskebåten, da? I så fall er Exxxxpressssen på Jernbanetorget stedet for vorspiel... :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Øh.. kanke det *s* sånn som jeg har stelt meg ) Du kan drikke sjokolade med krem på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.