Gå til innhold

Fredagspils

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tar du/dere fredagspilsen, og hvorfor liker du deg best akkurat der?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

15

• Spirea

9

• conan

8

• punkyB

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har en stampub, og der er det helt OK å sitte, og ikke for dyrt.

Så enkelt er det :-)

Skrevet

Som oftest inntas fredagspilsen hjemme i sofaen, men dersom jeg våger meg utpå noe kollegialt på fredagen, blir det som oftest på Beer Palace på Aker Brygge. Kort vei fra jobben, bra utvalg av øl, samt at det mer eller mindre er blitt et "bransjevannhull" så man treffer alltids kjente der.

Fredagspils med venner inntas som oftest på det mest hensiktsmessige stedet å møtes.

Skrevet

Med kollegaene er det alltid Dubliner om vinteren,. Om sommeren sitter vi gjerne ute et sted i nærheten av kontoret.

Skrevet

Noen stampub har jeg vel ikke, men jeg kommer ofte tilbake til de samme stedene når jeg går ut - det kommer ann på hvem jeg er sammen med eller om jeg er alene.

Stikkord:

- god rødvin og godt øl (kilkenny og Guinnes)

- små lokaler

- god stemning

Hvor eksakt det er, får du ikke vite :)

Skrevet

Med kollegaene er det alltid Dubliner om vinteren,. Om sommeren sitter vi gjerne ute et sted i nærheten av kontoret.

Hm..Dubliner i Oslo sentrum? Dit går vi etter jobben, også.

Skrevet

Hm..Dubliner i Oslo sentrum? Dit går vi etter jobben, også.

jeg har en irst pub i hanburg som jeg pelrir å gå på. Shamrocl heter den. Bra.

Skrevet

Som oftest inntas fredagspilsen hjemme i sofaen, men dersom jeg våger meg utpå noe kollegialt på fredagen, blir det som oftest på Beer Palace på Aker Brygge. Kort vei fra jobben, bra utvalg av øl, samt at det mer eller mindre er blitt et "bransjevannhull" så man treffer alltids kjente der.

Fredagspils med venner inntas som oftest på det mest hensiktsmessige stedet å møtes.

Duh ... jeg kom plutselig på - Beer Palace har vi ikke sjekket ut enda - skal vi ? Fredag ettermiddag feks?

Skrevet

Duh ... jeg kom plutselig på - Beer Palace har vi ikke sjekket ut enda - skal vi ? Fredag ettermiddag feks?

Ølhunder! Skikkelige damer henger ikke rundt på puber på fredagskveldene, de går hjem og beskikker sitt hus.

Skrevet

*hehe*

I dag? Nei, men du - jeg har en avtale i byen klokken 17.00 - vet ikke hvor lenge jeg blir sittende.

Men er du i byen i kveld så ring meg (ikke sms) - kanskje jeg plutselig ikke har reist hjem :)

Skrevet

Ølhunder! Skikkelige damer henger ikke rundt på puber på fredagskveldene, de går hjem og beskikker sitt hus.

Skal du være med? :)

Skrevet

Bare misunnelig på oss du så .... så det så ..... :-)

Skrevet

*hehe*

I dag? Nei, men du - jeg har en avtale i byen klokken 17.00 - vet ikke hvor lenge jeg blir sittende.

Men er du i byen i kveld så ring meg (ikke sms) - kanskje jeg plutselig ikke har reist hjem :)

Skal på rølpetur i kveld jeg - med båten til Hirtshals *hikk*

Skrevet

Skal på rølpetur i kveld jeg - med båten til Hirtshals *hikk*

Jeg har ikke øl, sprit, rødvin og røyk. Ok?

Skrevet

Bare misunnelig på oss du så .... så det så ..... :-)

Nja... neei.. eller - litt kanskje *s* Savner Oslo litt innimellom da, selvom det er noe inni helsike godt å være i provinsen og forøvrig ha det inni granskauen godt. Var i "byen" her om dagen - jeg som er ekte bakgårdsrotte fra Gamle Hammersborg. Ble så inderlig stressa av Oslo-tempoet at jeg holdt på å ta dødsspiralen på innerskjær. Godt å komme ut i villmarka igjen da :o)

Men en liten tur på Beer Palace - jaa - fyttikatta det hadde vært noe.

Det byr meg imot å si det, men ok - Kos dere! eller noe sånt *s*

Skrevet

Skal du være med? :)

Øh.. kanke det *s* sånn som jeg har stelt meg :o)

Skrevet

Jeg har ikke øl, sprit, rødvin og røyk. Ok?

what's in it for me ?

Du glemte danskepølse på lista

Skrevet

Skakke du med Daskebåten, da? I så fall er Exxxxpressssen på Jernbanetorget stedet for vorspiel... :-)

Skrevet

Øh.. kanke det *s* sånn som jeg har stelt meg :o)

Du kan drikke sjokolade med krem på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...