Gå til innhold

Fredagspils

Anbefalte innlegg

Skrevet

what's in it for me ?

Du glemte danskepølse på lista

Jeg vil ikke ha danskepølse.

Jeg har ikke øl, sprit, rødvin og røyk, sa jeg.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

15

• Spirea

9

• conan

8

• punkyB

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nja... neei.. eller - litt kanskje *s* Savner Oslo litt innimellom da, selvom det er noe inni helsike godt å være i provinsen og forøvrig ha det inni granskauen godt. Var i "byen" her om dagen - jeg som er ekte bakgårdsrotte fra Gamle Hammersborg. Ble så inderlig stressa av Oslo-tempoet at jeg holdt på å ta dødsspiralen på innerskjær. Godt å komme ut i villmarka igjen da :o)

Men en liten tur på Beer Palace - jaa - fyttikatta det hadde vært noe.

Det byr meg imot å si det, men ok - Kos dere! eller noe sånt *s*

Hvor er provinsen? Bare nysgjerrig, jeg :)

Skrevet

Du kan drikke sjokolade med krem på :)

Kan drekke som et høl i bakken jeg *s* men det er lissom litt lang avstand og litt lang vei hjem. Dessuten må jeg bli hos hun i den rosa pysjen en stund til. Hvis jeg ikke passer på, tar Pappa overhånd og jeg får en pappajente og det kan jeg ikke ha noe av ;o)

Skrevet

Der hvor Kim Remi bor - i Enfold *s*

Skrevet

Mellom Oppegård og Halden- uansett er det nesten på Riksgrensen.. :-)

Skrevet

Me and my Caddilac :o) Nærmere soloppgangen kommer man ikke om man fremdeles vil være norsk *s*

Skrevet

Me and my Caddilac :o) Nærmere soloppgangen kommer man ikke om man fremdeles vil være norsk *s*

Du er ikke redd Ørkenspira skal ta varig og ubotelig skade på sjel og sinn av å tilbringe viktige oppvekstår i Ingenmannsland, stort sett bare omkranset av menneskesmuglere, spritsmuglere, Høna Magda, og pensjonister som har kommet bort fra Harryhandlebussen sin, da? :-)

Skrevet

Der hvor Kim Remi bor - i Enfold *s*

åååå, du er ei sånn ei .... ;)

Skrevet

Du må gjerne spesifisere - i mail - jeg er ikke vanskelig av meg.

Skrevet

Objection, your honour!

Hei snuppa! Husker du meg, den småfrekke men eiegode Babette?

Skrevet

Jeg har ikke nok informasjon til å være mer spesifikk.

Uansett befinner vi oss i deler av Kongeriket som normalt fordrer safariutrustning og annet tungt overlevelsesutstyr.. :-)

Etter hva jeg har observert bor du jo selv borte i det hogget, så det er vel bare å åpne luken til jordhytta og titte ut, så der du'a vel...;-)

Skrevet

Du er ikke redd Ørkenspira skal ta varig og ubotelig skade på sjel og sinn av å tilbringe viktige oppvekstår i Ingenmannsland, stort sett bare omkranset av menneskesmuglere, spritsmuglere, Høna Magda, og pensjonister som har kommet bort fra Harryhandlebussen sin, da? :-)

Neida, verdens mest vellykkede genetiske match skal klare det meste. Med så vellykkede foreldre kan det bare gå henne vèl her i verden :o)

Skrevet

Jeg har ikke nok informasjon til å være mer spesifikk.

Uansett befinner vi oss i deler av Kongeriket som normalt fordrer safariutrustning og annet tungt overlevelsesutstyr.. :-)

Etter hva jeg har observert bor du jo selv borte i det hogget, så det er vel bare å åpne luken til jordhytta og titte ut, så der du'a vel...;-)

Du har ikke nok informasjon meg i ræva. [email protected]

Joa, jeg skal se etter godeste Spirea - om så rope og skrike - jeg må bare vite hva jeg eksakt skal se etter ... Jeg kan ikke bli for lenge ute - det er kaldt *brrr*

Gjest Creativiaen
Skrevet

Skakke du med Daskebåten, da? I så fall er Exxxxpressssen på Jernbanetorget stedet for vorspiel... :-)

OMG! Det minner meg om helgen for fire uker siden!

*fyra bugg och en cocca cååla*

eller var det..

Fire brygg og en tom collins?

Husker ikke, gett..

Jeg mener å huske å ha sett Elvis i allefall. I allefall hørt ham.

Skrevet

Jeg vil ikke ha danskepølse.

Jeg har ikke øl, sprit, rødvin og røyk, sa jeg.

1 kartong røyk mot 6 filmer ??

Skrevet

Neida, verdens mest vellykkede genetiske match skal klare det meste. Med så vellykkede foreldre kan det bare gå henne vèl her i verden :o)

Utvilsomt, bare hun aldri plukker opp den lokale dialekten.. :-)

Skrevet

Objection, your honour!

Hei snuppa! Husker du meg, den småfrekke men eiegode Babette?

OM jeg husker deg?? Hva er det for et spørsmål - selvfølgelig husker jeg deg.

Du var så frekk at du fikk en respektabel husmor (les: meg) til å begynne å begynne og drikke midt på lyse dagen.

Og det var jo helt greit :)

Skrevet

Utvilsomt, bare hun aldri plukker opp den lokale dialekten.. :-)

Hun har en mor som snakker propert riksmål i utrengsmål. Jeg skal lære henne å si trett, sepe, veslebror og gjetost - vær ikke redd for det *s* Foreløpig har hun ikke kommet til språklig erkjennelse, men det er mange ø'ær i språket hennes allerede og jeg får passe på.

Er om dagen fikk vi en lapp med en forklaring på hvorfor mellomstejenta ikke hadde hatt en bra dag på skolen: "jeg har ikke hat det bra Ulrikke døta meg" Så....

Skrevet

OM jeg husker deg?? Hva er det for et spørsmål - selvfølgelig husker jeg deg.

Du var så frekk at du fikk en respektabel husmor (les: meg) til å begynne å begynne og drikke midt på lyse dagen.

Og det var jo helt greit :)

Dagens gode gjerning. Jeg noterer i svarteboken.

Skål!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...