Gå til innhold

Det skal jeg bare ha sagt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke sant! Det er antakelig en sammensvergelse. Om det er den internasjonale kapitalismen, Forente anarkister eller verdenskommunismen, er det ikke godt å si. Nei, nå vet jeg det: det er sjølsagt muslimene! De prøver å snikinnføre sånne heldekkende greier.

Nei, ikke sant! Det er antakelig en sammensvergelse. Om det er den internasjonale kapitalismen, Forente anarkister eller verdenskommunismen, er det ikke godt å si. Nei, nå vet jeg det: det er sjølsagt muslimene! De prøver å snikinnføre sånne heldekkende greier.

Jepp

Nå har jeg heldigvis ikke (for selvbildet mitt) hatt behov for str. 42 utenom svangerskapene og uka etter, men jeg kan love deg at INGEN størrelser er hva de var før jeg fikk unger.

Rart det der.

Ellers er det hyggeligere å handle på H&M enn mange andre steder, sånn sett hvertfall.

Har klær derfra i str. xs jeg har kommet fint inn i samtidig som large på bikbok har vært for smått...

Heller ikke str. 34/36, den finnes ikke lenger for H&M har gått over til "europeisk standard". Synd for meg. 36/38 er for stort og 32/34 for lite...

Men det finnes forretninger som har klær i XS og da de passer deg sikkert. I hvert fall passer de meg og jeg har samme problem som deg på H&M

Annonse

Nei, det er de forbanna homsene i Paris! #%%#&"(("/! kleshengere!

Nå har jeg heldigvis ikke (for selvbildet mitt) hatt behov for str. 42 utenom svangerskapene og uka etter, men jeg kan love deg at INGEN størrelser er hva de var før jeg fikk unger.

Rart det der.

Ellers er det hyggeligere å handle på H&M enn mange andre steder, sånn sett hvertfall.

Har klær derfra i str. xs jeg har kommet fint inn i samtidig som large på bikbok har vært for smått...

"Heldigvis ikke hatt behov for 42 utenom svangerskap" Insinuerer du at jeg er feit altså, hæ?!

*gjemmer trøstesjokoladen under stolen*

Men det finnes forretninger som har klær i XS og da de passer deg sikkert. I hvert fall passer de meg og jeg har samme problem som deg på H&M

Jeg vet det. Det er bare litt frustrerende fordi H&M lenge har vært hovedleverandøren til klesskapet mitt grunnet at det er så billig der.

"Heldigvis ikke hatt behov for 42 utenom svangerskap" Insinuerer du at jeg er feit altså, hæ?!

*gjemmer trøstesjokoladen under stolen*

Næsj på deg.

Men JEG ville vært feit om jeg hadde måttet bruke str. 42.

Du er nok bare så flott atte!:-)

(Min trivselsstørresle er 36, så da kan du jo tenke deg...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...