Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har sett på Idol nå?

Sitter her mektig, mektig imponert over han døve som var med. Noe så sinnssykt tøft gjort!

Jeg skjønner jo at han ikke kunne bli med videre siden det var sang-konkurranse, men det var synd egentlig...

Pokker så tøff fyr! *rørt*

Hva syns dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91578-sinnssykt-t%C3%B8ft-p%C3%A5-idol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jane

10

• Anki

7

• dewey

2

• ilene1365380268

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kan skjønne det på en måte da. Syns det var meget spesielt så jeg satt med hakaslepp med en gang, men syntes det var drit-tøft gjort.

Er fremdeles imponert jeg da.

eh..altså skjønne at det kan oppfattes som litt "komisk".. selv om jeg tok det på en helt annen måte. Spesielt var det i hvert fall :)

ilene1365380268

Jeg ble imponert ettersom han sikkert aldri har hørt den sangen selv (hvis ikke han netopp har mistet hørselen).

Ble også rørt over at Ole ble rørt... Har fått litt dårlig innrykk av de dommerene. Ole viste en sympatisk side vi IKKE har sett så mye til..

Gjest mislykket

Jeg ble imponert ettersom han sikkert aldri har hørt den sangen selv (hvis ikke han netopp har mistet hørselen).

Ble også rørt over at Ole ble rørt... Har fått litt dårlig innrykk av de dommerene. Ole viste en sympatisk side vi IKKE har sett så mye til..

...små barn, små gleder?

Søtt!

Vennlig hilsen

Gjest utrolig

Eller la meg uttrykke meg litt klarere (jeg har på følelsen av at det trengs): Hvorfor synes du det var teit? Er det ikke lov til å le av døvstumme som seriøst tror at dem skal gå videre i en sangkonkurranse?

Det er jævla ufint å le av folk som prøver å overvinne et handikapp.

Annonse

Sssssssss.

Jeg lo forresten også godt av hu derre budeiawannabe (med trekkspillet) som påstod (med gråten i halsen) at folkemusikk var akkurat det samme som popmusikk. Også hu derre tjukkebollefeita da som måtte dra frem sin overvekt i hver jævla setning. Det var skikkelig tragikomisk, så jeg lo igjen. Var det veldig ufint av meg...kanskje?

Jeg så ikke dette programmet..

En døvstum som var med i en sangkonkurranse?

Klarte han å overvinne handikappet sitt i løpet av konkurransen?

..må si jeg snytes det høres litt morsomt ut jeg da..

Gjest lineine

Sssssssss.

Jeg lo forresten også godt av hu derre budeiawannabe (med trekkspillet) som påstod (med gråten i halsen) at folkemusikk var akkurat det samme som popmusikk. Også hu derre tjukkebollefeita da som måtte dra frem sin overvekt i hver jævla setning. Det var skikkelig tragikomisk, så jeg lo igjen. Var det veldig ufint av meg...kanskje?

Jeg synes at du viser en usympatisk oppførsel. Man ler ikke av folk som er døve eller tjukke.

Hun med trekkspillet er kanskje anderledes enn deg, ...men hvorfor le????

Å være tolerant, vise romslighet for anderledeshet, være forståelsesfull regnes som positive sosiale ferdigheter.

Jeg og synes det var helt fasntastisk. Jeg skjønner jo at han ikke kunne gå videre, men han var bare helt nydelig. Jeg jobber daglig med tunghørte/døve, og tårene rant... Ble veldig rørt.

Anki, er helt enig med deg. Dette var rørende. Det er da man skjønner hvor heldig man er som hører bra. Det er ikke noen selvfølge...

God helg!

Kleeeem fra,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...