Gjest eljo Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Dette var jo et fantastisk tilbud!: "Klez.E is the most common world-wide spreading worm.It's very dangerous by corrupting your files. Because of its very smart stealth and anti-anti-virus technic,most common AV software can't detect or clean it. We developed this free immunity tool to defeat the malicious virus. You only need to run this tool once,and then Klez will never come into your PC. NOTE: Because this tool acts as a fake Klez to fool the real worm, some AV monitor maybe cry when you run it. If so,Ignore the warning,and select 'continue'. If you have any question,please mail to me." Nei, noe så uegennyttig! Jeg må felle en tåre eller fem! Norton hylte riktignok om virus i mailen, men det var nok bare en misforståelse... ;-) He he, hvor teite tror man at man er??!! Jeg måtte bare flire (men problemet er alvorlig nok, man burde kanskje gråte en skvett i stedet...) Advarsel: det er nok _ikke_ lurt å tro på den altruistisk lydende mailen fra en ukjent velgjører ;-) Jeg tror jeg holder meg til Norton jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91598-klez-orm-utrolig-snille-karer-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.