Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Synes bestandig det er spennende å lese i ukebladene om disse forskjellige astrologer/synske som forutsier hva som de mener skal skje rundt i verden i året som kommer. Men i år har jeg bare sett disse vanlige årshoroskopene for de forskjellige stjernetegnene. Noen som har sett noen slike spådommer og har fått med seg noe spennende? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Mette-Marit føder en liten negergutt i September. Har jeg hørt da...............*L* 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Mette-Marit føder en liten negergutt i September. Har jeg hørt da...............*L* *LOL* Ja, det hadde skapt underholdning i lang tid!! Du har ikke hørt om Ari har noe på gang også? Ja, ikke i magen da, men ellers ... 0 Siter
Gjest mazza Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Seriøse horoskoper er ikke spådom, men GJENSPEILINGER. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Seriøse horoskoper er ikke spådom, men GJENSPEILINGER. Jaja, åkke som, jeg er bare _nysjerrig_, jeg da. Har ikke greie på slike ting, men tidligere så har en del av det som har blitt -gjenspeilet- slått til iallefall. Så synes det er litt artig å lese slikt. Kan jo ikke være bare ren gjetning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.