Gå til innhold

Å våkne klokka 7.30 en lørdag morgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er ikke så vant til det vi heller, men nå (kl.10) har vi snart stekt ferdig 60 kanelsnurrer! :o)

Ha en fin dag!

Hå! Det er tusen ting en kan gjøre klokka 7.30 om morgenen på en lørdag. For å nevne en (som jeg gjorde på det tidspunktet): Sitte inntullet i stort pledd med ullsokker på beina, drikke sterk te med melk og se ut vinduet på en hel flokk med stillitser (ser ut som burfugler, sjeldne og flotte, svarte, hvite, gule og røde)som spiste på fuglebrettet OG et ekorn, som prøvde å skremme dem. Alt dette - enda jeg drakk MYE rødvin og var seint oppe, ædabæda. Burde kanskje innrømme nå at jeg er iherdig A-menneske.

Annonse

Hå! Det er tusen ting en kan gjøre klokka 7.30 om morgenen på en lørdag. For å nevne en (som jeg gjorde på det tidspunktet): Sitte inntullet i stort pledd med ullsokker på beina, drikke sterk te med melk og se ut vinduet på en hel flokk med stillitser (ser ut som burfugler, sjeldne og flotte, svarte, hvite, gule og røde)som spiste på fuglebrettet OG et ekorn, som prøvde å skremme dem. Alt dette - enda jeg drakk MYE rødvin og var seint oppe, ædabæda. Burde kanskje innrømme nå at jeg er iherdig A-menneske.

Jeg gjorde det eneste riktige: jeg satt og stirret sakte i veggen. Etter hvert som jeg våknet til, begynte jeg også å røre på meg :)

Annonse

Gjest penning

Å dere klager? Jobba til 22:00 i går kveld, Sto oppe klokka 6:00, ute å kjørte en som skulle på jobb kl. 06:30

Hjemme 9:00 Vaska hele 1. etage, fortsetter i andre etage.... titter litt på ski VM innimellom, deretter, handle, rydde , lage middag,(festmåltid) og en hyggelig avslutning på dagen hvis alt går bra:-))

Skulle heller vær manager for Kari Traa....... brukt energien der:-))

Gjest ikke undertegnet

Setter på kaffen og henter avisa. Så nyyyyyyter du en rolig stund i fred og ro!

Når butikkene åpner drar du ut og kjøper VG og Dagbladet. Mer kaffe, og så har også skisendingene begynt! Herlige lørdag!

Støvdotter og skitne klær må du lære deg til å overse. Eller oppdra andre til å ta seg av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...