M41 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Flere enn meg som synes filmen var en nedtur? Dårlige effekter/data-animasjoner. Spesiellt sekvensen med det rasende isfjellet og surfingen på flodbølgen (det så skikkelig falskt ut). Greit at det skal være finurlige leketøyer, men usynlig bil..... Hvor sannsynlig er det at det finnes diamanter i Islandske bergarter? Hvor sannsynlig er det at det finnes granskog på Island? Hvor sannsynlig er det at det kommer en snøscooter akkurat der tau-fellen var lagt, midt ute i ødemarken? Da dama kom opp av sjøen, noe av det teiteste jeg har sett av hoftevrikking. Flukten fra transportflyet, er ikke den metoden snart oppbrukt i bondfilmene. Iskjøringen må da være topp reklame for piggrie dekk. Eventyrfil ok....men..... Mye forutsigbart, alt for overdreven skyting, effekter osv. Litt for høy fjortisfaktor etter min mening. 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Sidan når byrja James Bond-produsentane å lage sannsynlege Bond-filmar? Det er jo noko av heile poenget at det som skjer i filmen ikkje er mogleg i røynda. No har eg ikkje sett filmen enda, så eg vil ikkje uttale meg om kvaliteten generelt, men eg vil ikkje døma filmen basert på om det er sannsynleg om det finst diamantar på Island, like lite som eg trur at det ein stad i universet finst jediriddarar. 0 Siter
M41 Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Skrevet 1. februar 2003 Sidan når byrja James Bond-produsentane å lage sannsynlege Bond-filmar? Det er jo noko av heile poenget at det som skjer i filmen ikkje er mogleg i røynda. No har eg ikkje sett filmen enda, så eg vil ikkje uttale meg om kvaliteten generelt, men eg vil ikkje døma filmen basert på om det er sannsynleg om det finst diamantar på Island, like lite som eg trur at det ein stad i universet finst jediriddarar. Jeg har sett alle Bondfilmene og stiller med åpent sinn når det kommer til bruken av fantasi. Men likevel synes jeg denne ble for dårlig. Synes også at når man bruker steder, byer osv. så kan det gjerne stemme med virkeligheten. Hadde du ikke (selv i en Bondfilm) reagert om det fløt isfjell ved Rio. (like sannsynlig som granskog på Island) 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Jeg har sett alle Bondfilmene og stiller med åpent sinn når det kommer til bruken av fantasi. Men likevel synes jeg denne ble for dårlig. Synes også at når man bruker steder, byer osv. så kan det gjerne stemme med virkeligheten. Hadde du ikke (selv i en Bondfilm) reagert om det fløt isfjell ved Rio. (like sannsynlig som granskog på Island) Det hadde ikkje gjort noko om det stemte med røynda, men eg legg ikkje mykje vekt på det... 90% av kinopublikum i verda veit forøvrig ingenting om at det ikkje finst grantrær på Island, men dei fleste skjønar at det ikkje er mange isfjell i Rio. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 hmm, jaja, hver sin mening... alle kan ikke være enige eller fornøyd vet du... 0 Siter
M41 Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Skrevet 1. februar 2003 Vel, jeg er visst ikke alene om å være skuffet. http://www.dagbladet.no/kultur/2003/01/31/360285.html http://oslopuls.no/cityguides/nav/review.jhtml?id=481597&context=movie http://an.no/68/30/62/0.html http://www.tv2.no/underholdning/film/premierer/article.jhtml?articleID=96126 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Har det kommet noen James Bond filmer de siste 30 årene, altså etter at Sean Connery sluttet så leke James Bond, som IKKE er en nedtur? James Bond suger, og er ikke verdt de 70 kronene billetten koster. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Har ikke sett den nye. Kommer ikke til å gjøre det heller. Har egentlig ikke sett mer enn en Bond-film i hele mitt liv. Syns rett og slett det ikke er verdt pengene til kinobiletten engang! Så litt på en doku om James Bond igår. Der var det et klipp fra Moonraker hvor James Bond hadde space krig på månen. Trenger jeg si mer?? Latterlig dårlige filmer alle sammen syns jeg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Har ikke sett den nye. Kommer ikke til å gjøre det heller. Har egentlig ikke sett mer enn en Bond-film i hele mitt liv. Syns rett og slett det ikke er verdt pengene til kinobiletten engang! Så litt på en doku om James Bond igår. Der var det et klipp fra Moonraker hvor James Bond hadde space krig på månen. Trenger jeg si mer?? Latterlig dårlige filmer alle sammen syns jeg. Moonraker er jo kjempekuul! Det er usansynlighetene i filmene som gjør dem så bra, jeg er en ihuga Bond-fan. Men etter å ha sett den siste to ganger syns jeg bare det er masse effektmakeri og null innhold. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Moonraker er jo kjempekuul! Det er usansynlighetene i filmene som gjør dem så bra, jeg er en ihuga Bond-fan. Men etter å ha sett den siste to ganger syns jeg bare det er masse effektmakeri og null innhold. Filmene er vel greie for de som klarer å bare ta filmen e som det de er, altså usannsynlige og forutsigbare, hvis du skjønner? Men det blir for platt for meg altså..Men har da klart meg gjennom èn film som sagt! 0 Siter
Biffalo Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Blant annet i Søndre Þingvallavatn, men også andre steder. Been there. Så det så.... 0 Siter
M41 Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Skrevet 2. februar 2003 Blant annet i Søndre Þingvallavatn, men også andre steder. Been there. Så det så.... Ikke nå lenger :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Ikke nå lenger :-) Er du tømmerhogger ? 0 Siter
M41 Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Skrevet 2. februar 2003 Er du tømmerhogger ? James Bond var der nylig 0 Siter
asterix Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 http://www.skog.is/fraedsla/greinar/Rannsoknirkolefni/Arn5.GIF http://www.skog.is/fraedsla/greinar/Rannsoknirkolefni/Arn3.GIF ! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 James Bond var der nylig Aha ! Du skjønner en sa til meg at han var tømmerhogger i Sahara, og jeg sa "men det er ikke trær i Sahara!" "Ikke nå nei !" sa han. 0 Siter
Gjest ikke helt fornøyd jeg heller Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Vi kjøpte fimen på ferie i Thailand og så den en stund før den ble vist her i Norge Må si at jeg ikke ble helt imponert jeg heller.. Spesielt dette med surfingen og de dårlig effektene der--- Begynner James Bond å bli litt slitt i kantene 0 Siter
M41 Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Skrevet 4. februar 2003 Vi kjøpte fimen på ferie i Thailand og så den en stund før den ble vist her i Norge Må si at jeg ikke ble helt imponert jeg heller.. Spesielt dette med surfingen og de dårlig effektene der--- Begynner James Bond å bli litt slitt i kantene Begynner å bli høy fjortisfaktor ja. De har visst gått tom for ideer, og heller satset på mer eller mindre velykkede effekter,og alt for intense actionscener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.