Gjest Lei helgejobbing Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 I tillegg til min faste jobb har jeg også ansatt som miljøarbeider hver fjerde helg på et annen sted.Har begge jobbene mine i samme kommunen. Men vurderer nå å si opp helgevakta. Hvor lang oppsigelse er det når jeg jobber hver fjerde helg? Kan vel ikke være hele tre måneder da? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Hvis du har skriftlig kontrakt, har du helt sikkert tre måneder. For øvrig har du ikke lov til å jobbe mer enn 100% i samme kommune. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Hvis du har skriftlig kontrakt, har du helt sikkert tre måneder. For øvrig har du ikke lov til å jobbe mer enn 100% i samme kommune. "For øvrig har du ikke lov til å jobbe mer enn 100% i samme kommune" Ikke? Hvor står det? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 "For øvrig har du ikke lov til å jobbe mer enn 100% i samme kommune" Ikke? Hvor står det? Jeg har 100% stilling i Oslo kommune og en helgestilling i en annen kommune. Hvis jeg hadde jobbet ekstra i Oslo, hadde de måttet betale 100% overtid. Hvor det står vet jeg ikke, men det var en sak for domstolene for få år siden hvor arbeidstaker vant. Siden vil ingen ta sjansen på å ansette en med 100% stilling i samme kommune. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.