Gå til innhold

Min svigermor

Gjest mother_in_law_hater

Anbefalte innlegg

Gjest mother_in_law_hater
Skrevet

Jeg traff min ektemann for noen år siden. Etterhvert som vi ble kjærester lurte jeg på å få treffe hans mor, min nåværende svigermor. Han lot det drøye ut i det lengste og til slutt så sa jeg at nå må du i alle fall fortelle om meg til mamman din. Jeg hadde da flyttet inn til ham. I ettertid kom det fram at han torde ikke å fortelle om meg til sin mor fordi jeg ikke er godt nok skolert. (utdannet) Hvilke tanker har dere om slike ting?

Skrevet

Jeg synes det høres "sossete" ut. Har moren hans en professorutdannelse eller hva?

Skrevet

Har ikke annet å si enn at slikt snobberi må du heve deg over.

Kanskje ikke så lett, men prøv.

Skrevet

Er det samboeren din som mener du er for dårlig skolert, eller er det svigermoren din?

På innlegget dit virker det som om samboeren din er for flau over deg til å presangtere deg for moren sin, Er så tilfelle ville jeg fortalt ham akkurat hvor han kan plassere den fine skolegangen sin.

Skrevet

Hvilken utdannelse mener de en må ha for å være 'godt nok skolert' da?

Er din kjæreste samme snobb som moren din, ville jeg kuttet han ut.

Skrevet

Folk er forskjellige, og noen skal være så fine på det.

Jeg ville bare akseptert at hun hadde sine meninger, og bare oppført meg normalt mot henne. Så fikk hun like meg eller ikke. Jeg hadde ikke tatt det personlig om hun ikke likte meg. Men man ønsker selvsagt å komme godt overens med sin familie.

Skrevet

Jeg hadde virkelig lurt på hva det var for tøffel jeg hadde flyttet sammen med... Står han ikke for sine egne valg på andre områder heller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...