Gå til innhold

F.U. Hvilket blodtrykk har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*glis*

Om du vet sånn ca hva det ligger på til normalt.Mitt er 100-120 i over/70-75 i undertrykk!Svar ivei...

Skrevet

hehe det var da også et spørsmål??!!

110/75 sist det ble målt (lenge siden), men en gang i måneden er det ca 237,5/143

Skrevet

110/75 sist det ble målt (lenge siden), men en gang i måneden er det ca 237,5/143

Lønningsdagen?

Med vennlig hilsen

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Er ikke gammel nok til å gå rundt å huske på blodtrykket mitt!

Diskusjon av blodtrykk, kolesterol og lignende er ikke det et godt alderstegn da?

Skrevet

Lønningsdagen?

Med vennlig hilsen

*humrer*

Neida:

" - Hvorfor må det tre premenstruelle kvinner til for å skifte en lyspære? - DET BARE _ER_ SÅNN!!!"

*knurr* ;-)

Skrevet

Sist jeg målte var det 95/70. Tror det er temmelig normalt for meg.

Skrevet

140/80 sist mitt ble målt. Men hva betyr det? Hva er over-/undertrykk?

Skrevet

*humrer*

Neida:

" - Hvorfor må det tre premenstruelle kvinner til for å skifte en lyspære? - DET BARE _ER_ SÅNN!!!"

*knurr* ;-)

Hm?

Skrevet

Hm?

\teskje på\

Mitt blodtrykk er høyt en gang i måneden, når jeg er premenstruell, for da er jeg sinna og irritabel.

\teskje av\

Skrevet

Måler aldri blodtrykket annet enn når jeg er gravid og da har det så godt som alltid ligget på 120/70 (noen ganger litt lavere) hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

\teskje på\

Mitt blodtrykk er høyt en gang i måneden, når jeg er premenstruell, for da er jeg sinna og irritabel.

\teskje av\

Takk for tesjeinfo, nå føler jeg meg mye bedre:)

Skrevet

Takk for tesjeinfo, nå føler jeg meg mye bedre:)

Fint! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...