Gå til innhold

Man er seg selv nærmest!

Anbefalte innlegg

Derfor tillater jeg meg å forbanne Gud,værdamene, ozonlaget, hele helvetes årstiden, bilen min, stedet jeg bor på....

Og slike ting.

Jeg måtte melde avbud til en fest. Liker det ikke. Misliker det sterkt.

Derfor , er du også sur, kan du få lov å si det her.

Fint?

Sannt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91698-man-er-seg-selv-n%C3%A6rmest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... er du innesnødd? Leste nettopp om det på nyhetene.

En god anledning til å få måket litt snø og trimmet armmusklene, kanskje? ;)

Det er sommer snart, så det er nå man må benytte muligheten! Overskuddet kan du forresten sende hit, synes jeg. Har nesten ikke noe snø...

Hehe... er du innesnødd? Leste nettopp om det på nyhetene.

En god anledning til å få måket litt snø og trimmet armmusklene, kanskje? ;)

Det er sommer snart, så det er nå man må benytte muligheten! Overskuddet kan du forresten sende hit, synes jeg. Har nesten ikke noe snø...

Herregud. La meg lide. Ikke kom med så gode ideer....

*ser på overarmene som henger i gulvet*

;-)

Men, ja, snøen sender jeg til deg i mail, med vedlegg!!

Annonse

Herregud. La meg lide. Ikke kom med så gode ideer....

*ser på overarmene som henger i gulvet*

;-)

Men, ja, snøen sender jeg til deg i mail, med vedlegg!!

Synes det er morsomt å måke snø jeg, så lenge jeg slipper å gjøre det på morgenen og komme for sent til det aller meste.

Men altså, man har da empati... jeg hadde også blitt temmelig irritert om jeg måtte melde avbud på en fest fordi noen morsomme værguder drev og lekte seg litt for heftig. Har opplevd det her og, omtrent annenhver vinter står det ei gravemaskin oppi gata her i et par dager og graver frem veien igjen etter snøstorm og fokk.

Bare fire måneder igjen til sommeren nå!!

Jeg er ganske sur for jeg har sittet inne i hele dag og jeg hadde lyst og gå ut men plutselig så gadd jeg ikke og nå angrer jeg fordi det er blitt forsent og det er ingenting på tv, ikke er jeg trøtt nok til å sove, ikke får jeg svar på meldingene jeg sender og ikke skjønner jeg hvorfor jeg får kviser dagen etter en fest. Nå som jeg hadde vært så ren i huden så lenge-. faenihelvete.

Faen ta håndballkamper som går klokken åtte på søndags morgen nesten en times kjøretur unna!!!!!!!!

Ehhhh,jeg skjønner ikke problemstillingen, men du har min fulle sympati.

Ut med dommer`n.

Nei,jeg mener ja, til kortere avstander.

Ja til Nord-norge i Italia!!

Og nære håndballkamper*SS*

Jeg er ganske sur for jeg har sittet inne i hele dag og jeg hadde lyst og gå ut men plutselig så gadd jeg ikke og nå angrer jeg fordi det er blitt forsent og det er ingenting på tv, ikke er jeg trøtt nok til å sove, ikke får jeg svar på meldingene jeg sender og ikke skjønner jeg hvorfor jeg får kviser dagen etter en fest. Nå som jeg hadde vært så ren i huden så lenge-. faenihelvete.

Du sklir rett inn i klubben min!!!

Varm klem til deg, full sympati,og ja til klokker man kan stille tilbake!

Annonse

Synes det er morsomt å måke snø jeg, så lenge jeg slipper å gjøre det på morgenen og komme for sent til det aller meste.

Men altså, man har da empati... jeg hadde også blitt temmelig irritert om jeg måtte melde avbud på en fest fordi noen morsomme værguder drev og lekte seg litt for heftig. Har opplevd det her og, omtrent annenhver vinter står det ei gravemaskin oppi gata her i et par dager og graver frem veien igjen etter snøstorm og fokk.

Bare fire måneder igjen til sommeren nå!!

Jeg får så innmari god samvittighet når jeg har måka all snøen fra innkjørselen...

Slipper å gjøre noe mer den dagen... bare rir på den gode samvittigheta til det blir sengetid...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...