Gå til innhold

Man er seg selv nærmest!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg er -ikkje- sur, og eg fatter det ikkje! eg meiner - eg har SÅ mange ting å være sur for (snøen, kvisene, vekta, rotet, røykeavhengigheten, døgnrytma, økonomien, osv) men dægern, eg er jaggu i ganske godt humør! enda eg begynner å få vondt i ryggen fordi det ikkje var nokon reine bher i riktig størrelse. men eg fikk nettopp til (trur eg) å lage sånn derre innsving på den krukka eg har drivi og laga i leire i det siste, og det er eg bra stolt over, ettersom eg ikkje har laga sånt før - eller iallfall ikkje sia ungdomsskolen. ikkje har eg sånt pottemakerhjulgreie heller, det hadde vært kjekt, men nei. så eg har mekka på skikkelig gamlemåten og klint ivei med leira...men innoversving blei det :) (hvis den da ikkje faller sammen til i morra da)

*NYS* wheeeeee!! *gåsehud*

no sitter eg altså og jobber som faen for å klare å bli sur eg også, men eg FÅR DET IKKJE TIL!! *hulk*

;D

Annonse

eg er -ikkje- sur, og eg fatter det ikkje! eg meiner - eg har SÅ mange ting å være sur for (snøen, kvisene, vekta, rotet, røykeavhengigheten, døgnrytma, økonomien, osv) men dægern, eg er jaggu i ganske godt humør! enda eg begynner å få vondt i ryggen fordi det ikkje var nokon reine bher i riktig størrelse. men eg fikk nettopp til (trur eg) å lage sånn derre innsving på den krukka eg har drivi og laga i leire i det siste, og det er eg bra stolt over, ettersom eg ikkje har laga sånt før - eller iallfall ikkje sia ungdomsskolen. ikkje har eg sånt pottemakerhjulgreie heller, det hadde vært kjekt, men nei. så eg har mekka på skikkelig gamlemåten og klint ivei med leira...men innoversving blei det :) (hvis den da ikkje faller sammen til i morra da)

*NYS* wheeeeee!! *gåsehud*

no sitter eg altså og jobber som faen for å klare å bli sur eg også, men eg FÅR DET IKKJE TIL!! *hulk*

;D

Kjære dæ

Du kainn bære ikkje bli sur da, leire, mailing....artig , fredsfyllt, sjeleføde, balsam.....

Drit i det. Æ drekk øl, og e blitt blidare*S*

Kjære dæ

Du kainn bære ikkje bli sur da, leire, mailing....artig , fredsfyllt, sjeleføde, balsam.....

Drit i det. Æ drekk øl, og e blitt blidare*S*

øl gjer visst ofte det med folk, har eg skjønt :) eg for min del blir grinete av øl, men det er berre fordi det smaker py ;p

men altså...eg har igrunnen hatt ein gild lørdag, potta om eit par planter og greier...lest, glant på tv, spist muffins, rydda for trange klær ut av klesskapet (det var jaggu lurt, så slipper eg å ha følelsen av å ha masse klær men ingen som passer).....yes, god dag! :)

å stå og fetle med litt leire anbefales forresten :) gir ein god følelse å lage noko med hendene så direkte...:))

øl gjer visst ofte det med folk, har eg skjønt :) eg for min del blir grinete av øl, men det er berre fordi det smaker py ;p

men altså...eg har igrunnen hatt ein gild lørdag, potta om eit par planter og greier...lest, glant på tv, spist muffins, rydda for trange klær ut av klesskapet (det var jaggu lurt, så slipper eg å ha følelsen av å ha masse klær men ingen som passer).....yes, god dag! :)

å stå og fetle med litt leire anbefales forresten :) gir ein god følelse å lage noko med hendene så direkte...:))

"å stå og fetle med litt leire "

*ler*

Du e god!!!!!!!

Jeg får så innmari god samvittighet når jeg har måka all snøen fra innkjørselen...

Slipper å gjøre noe mer den dagen... bare rir på den gode samvittigheta til det blir sengetid...:)

Det skal jeg ha i bakhodet neste gang jeg er ute og måker også. Ikke favorittoppgaven min, men varm i trøya blir man! Er greit når snøen er så lett som den er her, men om jeg ikke kan kjøre bil til barnehagen og skolen en morgen fordi det har kommet for mye snø, så er det ikke sikkert jeg er like blid ;)

Liker fotball,jeg:)

Er så mange pene menn...

Tror ikke du hatt troppet opp kl 08 en søndagsmorgen for å se de? Hehe. Jeg kikker mer på rumpa jeg forresten.

Jaja. her sitter jeg da!

Ungen er vekket og hentet for å rekke håndballkampen. Og jeg får ikke sove igjen.

Tror ikke du hatt troppet opp kl 08 en søndagsmorgen for å se de? Hehe. Jeg kikker mer på rumpa jeg forresten.

Jaja. her sitter jeg da!

Ungen er vekket og hentet for å rekke håndballkampen. Og jeg får ikke sove igjen.

Kommer jo selvfølgelig anpå...

Er det VM, så gjør jeg det...

Ellers så går det ikke så mye fotball på tilimårran..:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...