Gå til innhold

Fakta på lørdag

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til gutt og jente

Noen som så dette programmet i går kveld?

Jeg ble helt sjokkert hvor rabiate disse guttene ble når de ikke ble "kontrollert" av voksne. Lurer på om jenter i samme alder ville oppført seg slik - tviler på det....

Ganske interessant i grunn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91718-fakta-p%C3%A5-l%C3%B8rdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guttemor

Så bare deler av programmet, men minnet litt om en film jeg så en gang. "Fluene" eller noe sånt.

Tanken slo meg også, at det hadde vært noe annet med jenter alene i et hus.

Men jeg er litt overasket over at foreldrene utsetter barnet sitt for den opplevelsen. Så ikke ut som om mange av barna der hadde det så godt.

Barn er dessuten for små til å bli stemplet og offentliggjøres på den måten.

Så bare deler av programmet, men minnet litt om en film jeg så en gang. "Fluene" eller noe sånt.

Men jeg er litt overasket over at foreldrene utsetter barnet sitt for den opplevelsen. Så ikke ut som om mange av barna der hadde det så godt.

Det er nok "Fluenes herre" du tenker på - jeg fikk nemlig også den assosiasjonen!

Synes program-ideen var helt meningsløs. (og uvitenskaplig, hvis det var meninga å kartlegge noe)

Jeg fikk mer inntrykk av at guttegjengen forventet at de skulle "showe" og holde igang, all den tid de var omgitt av åpenlyse kameraer. Det er det samme som skjer når et filmteam lager et intervju/reportasje fra "gata"; er det noen unger i nærheten så står de gjerne i bakgrunnen å lager abligøyer.

Hva blir det neste man skal "sperre inne" i et hus? :)

Tenkte også på Fluenes Herre... Merkelig ide syns jeg også!

Annonse

Gjest er det mulig????

Jeg ble skikkelig sjokkert!! Jeg tenkte på filmen Fluenes Herre da jeg så dette. En annen ting som sjokkerte meg var hvordan foreldrene reagerte da de kom ut.. De stod å klappet!!! De hadde jo fulgt med under disse dagene og fått sett hvordan de oppførte seg. Hvordan kan de klappe, smile og le da???? Glad at det ikke var et av mine barn der, (har ikke barn heller..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...