Gå til innhold

Han ødelegger forholdet vårt !

Anbefalte innlegg

Det er en gutt som har kjent kjæresten min (jenta mi) fra sin forrige kjæreste, blitt kjent han via han. Nå har jeg og kjæresten min vært sammen snart 1 år og hun har begynt å få kontakt med denne gutten (kameraten til eksen) igjen. Nå sender han hele tiden slibrige og kose meldinger til jenta mi og forteller at han er så glad i henne osv og hun begynner å bli forvirret og føler seg råtten osv. når hun er sammen med meg. Men hun burde vel heller føle seg råtten når hun er med han? (Han går på skolen henners) Hun er enig at han begynner å ødelegge forholdet vårt og da sier det vel seg selv at han er på en måte slem mot henne og en dårlig venn? Hun har sagt på mld. at han må slutte med disse mld. uten resultat. Til mandagen skal hun si fra til han muntlig at han er nødt til å slutte. Hvis ikke han slutter da? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg møte han og si fra til han pent og ordentlig han er nødt til å slutte? Jenta mi begynner jo å tenke litt på han når hun stadig vekk får meldinger av han og det er jo på vei til å ødelegge forholdet vårt. Hun har jo sterke følelser for meg og hun vil fortsatt være sammen med meg men han der....han prøver å ødelegge det! Noen som har noen tips og forklaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91729-han-%C3%B8delegger-forholdet-v%C3%A5rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær streng! Ingen skal få ødelegge et forhold for andre så lenge jeg lever..Send han meldinger og be ham slutte og hvis ikke så møt opp og gi han det med teskje. Og damen din, hun kan jo f.eks bare slutte å svare ham på sånne meldinger?

Be jenta di om å skifte tlf.nr på mobilen sin. Og at hun samtidig får seg hemmelig nr så han ikke får tak i det.

Hvis jenta di fortsatt er glad i deg og mener alvor med deg, bør hun sette enda klarere grenser for ham. Jeg syns du skal ta en alvorsprat med henne. Gutten kan du neppe gjøre noe med, men det er jenta di som må avvise ham tvert, både ved å nekte å svare på mld og å hindre ham i å sende dem. Hun bør snu ryggen til ham hvis hun ser ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...