Gå til innhold

Jeg snør ned ! 30-35 cm på 24 timer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjørte meg fast to ganger på en halv time i ettermiddag. Nå blir det Cross Country eller hus i Spania. Jeg gidder ikke mer. Jeg har tross alt prøvd.. Har t.o.m pigget opp vinterskoene med 40 bilpigger.

Kan noen lukke slusen med den hvite faenskapen igjen snart?

*snerr*

Ulv I Faarikaal

Jeg kjørte meg fast to ganger på en halv time i ettermiddag. Nå blir det Cross Country eller hus i Spania. Jeg gidder ikke mer. Jeg har tross alt prøvd.. Har t.o.m pigget opp vinterskoene med 40 bilpigger.

Kan noen lukke slusen med den hvite faenskapen igjen snart?

*snerr*

Til og med Spania fikk snø nå, men ikke så mye da.

Det er bedre å leie hus når du trenger det, å kjøpe er blitt for dyrt.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det blir muligens billigere å ta taxi enn å kjøpe firhjulstrekker også...

Rent driftsøkonomisk ja, da en bil til kr 400.000 koster kr 7 pr km ved 10.000 km pr år, de tre første år. Det vil igjen si kr 70.000 pr år, eller neten kr 6000 pr mnd, eller kr 200 pr dag. Dvs at du nesten kan ta taxi en gang hver dag året rundt i stedet.

Rent driftsøkonomisk ja, da en bil til kr 400.000 koster kr 7 pr km ved 10.000 km pr år, de tre første år. Det vil igjen si kr 70.000 pr år, eller neten kr 6000 pr mnd, eller kr 200 pr dag. Dvs at du nesten kan ta taxi en gang hver dag året rundt i stedet.

Jada jada, alle vet jo at det er dyrt å ha bil. Men det dreier seg ikke bare om penger, men livskvalitet og frihet. Til alt annet har man Mastercard.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...