Gå til innhold

Forlenget sykemelding?

Gjest Kan han nekte meg det?

Anbefalte innlegg

Gjest Kan han nekte meg det?

Har vært syk nå i en uke, med bl.annet bihulebetennelse. Ringte fredag(sykemeldingen gikk ut da) til fastlegen og sa at jeg ikke var helt frisk ennå og fikk da beskjed om å ringe som i morgen mellom 10 og halv 11.

Jeg er ennå ikke frisk, har vondt i hodet, nakken, skuldrene, nesen og halsen.

Kan han nekte meg forlenget sykemelding?

Hvis det er tilfelle så tør jeg ikke annet enn å gå på jobb fordi jeg ikke kan ta ut egenmelding før det har gått iværtfall 2 uker siden sist sykemelding....

Kan han nekte meg forlenget sykemelding? Jobber i et veldig stressende yrke, hvor det er viktig å alltid være på topp...(salg) og jeg vet at 7 timer i morra, vel, det klarer jeg ikke!

Vet noen dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91759-forlenget-sykemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen ville sikkert vente over helgen til å se hvordan det gikk. Hvis du er syk i morgen, er jeg helt sikker på at du får forlenget sykemelding. Slapp av og konsentrer deg om å bli frisk. Han nekter deg i hvert fall ikke sykemelding for dagen i morgen, når han har sagt at du skal ringe han da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91759-forlenget-sykemelding/#findComment-507008
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...