Gå til innhold

Hun som liksom hoppet i Holmenkollen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QuePasta

Hvordan vet du at dette var en løgn? Tror du virkelig ikke at det å hoppe i Holmenkollen uten å være en trent skihopper "ikke lar seg gjøre"?

Hvorfor ikke?

Jenta gikk på Westerdals reklameskole. "Hjemmeleksen" den uken var på en eller annen måte å komme i media....

En rekke eksperter har uttalt seg om at det hun fortalte umulig kunne ha skjedd.

;-)

Men egentlig er det en fin ting at vi er så naive at vi går på denne typen historier. Det viser bare at vi tror det beste om folk.

Hvordan vet du at dette var en løgn? Tror du virkelig ikke at det å hoppe i Holmenkollen uten å være en trent skihopper "ikke lar seg gjøre"?

Hvorfor ikke?

Hvorfor ikke?

Fordi de som preparerer løypene i kollen sa til VG i går at det er fysisk umulig å starte fra midten slik hun hevder.

I tillegg er det ingen spor etter henne sa de.

Også sa de at dersom hun nå hadde gjort det, ville hun detti rett ned og ikke flydd så mye som en meter.

Hoppskiene er 3 meter lange, og det er vel tvilsomt om hun ville klart å bære dem med seg opp for så å spenne dem på seg midt i tilløpet.

Og, hun går på reklameskole, hennes oppgave denne uken var: Skaff deg publisitet i media.

Alle mine kilder er fra lørdags VG.

Jenta gikk på Westerdals reklameskole. "Hjemmeleksen" den uken var på en eller annen måte å komme i media....

En rekke eksperter har uttalt seg om at det hun fortalte umulig kunne ha skjedd.

;-)

Men egentlig er det en fin ting at vi er så naive at vi går på denne typen historier. Det viser bare at vi tror det beste om folk.

Jeg har selv bare sett overskriften, men tenkte aldri tanken om at dette ikke kunne vært sant.

Det var tross alt ikke så imponerende...

Annonse

Hvorfor ikke?

Fordi de som preparerer løypene i kollen sa til VG i går at det er fysisk umulig å starte fra midten slik hun hevder.

I tillegg er det ingen spor etter henne sa de.

Også sa de at dersom hun nå hadde gjort det, ville hun detti rett ned og ikke flydd så mye som en meter.

Hoppskiene er 3 meter lange, og det er vel tvilsomt om hun ville klart å bære dem med seg opp for så å spenne dem på seg midt i tilløpet.

Og, hun går på reklameskole, hennes oppgave denne uken var: Skaff deg publisitet i media.

Alle mine kilder er fra lørdags VG.

Aha...

Jeg har ikke lest noe om det her, men jeg så overskriften.

Gjest ooooooooops

Jeg har selv bare sett overskriften, men tenkte aldri tanken om at dette ikke kunne vært sant.

Det var tross alt ikke så imponerende...

Er ikke det en tankevekker da?

Tenk på alt det vi 'går rett på'! Som aldri blir oppklart. Og så bygger vi vår virkelighetsoppfatning videre på en hel masse små løgner.

Er ikke det en tankevekker da?

Tenk på alt det vi 'går rett på'! Som aldri blir oppklart. Og så bygger vi vår virkelighetsoppfatning videre på en hel masse små løgner.

Tankevekker at noen kan lyve i media?

Jeg tror de fleste i utgangspunktet stiller seg meget kritisk til det de leser i dagens aviser.

Denne løgnen med en som visstnok skal ha risikert liv og lemmer pga et veddemål, er som en bagatell å regne i forhold til annet vi ser i media og tror på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...