Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man hører selvsagt ikke på dem.

Er det noe man finner ut om man leser litt om kosthold, så er det at så godt som alle disse såkalte spesialistene alle sier forskjellig.

Man trenger sunn fornuft, kunnskap, samt finne ut hva som passer akkurat deg. Det som funker for deg trenger tross alt ikke å fungere for meg.

Gjest temmelig frustrert

eg gjør, blir vedlig påvirket og har nå utviklet en slags form for angst. (ikke helt alvorlig, men ganske) blir så usikker av alt dette her, prøver å slanke meg, men alle er jo så uenige om hva som er beste metode.

Men trene, det gjør eg!

Annonse

har en sønn på 11 år han har aldrig vært glad i brød ( 1 skive i uka)poteter spiser han ikke,heller ikke brus og noe særlig gotteri, men han spiser ris, er kjempeglad i fisk /skalldyr, frukt og noen typer grønnsaker. han er sunn og frisk og har aldrig hatt noe tendens til å legge på seg.

så et liv uten potet og brød går fint. ( han spiser frokostblandin)

tror ikke han hadde vært overvektig selv om han hadde spist brød og poteter.

det er hvor mye du spiser og ditt aktivitets nivå som påvirker vekta.

Næh. Prøver å spise variert og sundt og for meg tilsier det også brød, poteter, pasta og ris. Kroppen trenger både fett, proteiner og karbohydrater i bestemte mengder, det nytter ikke å kutte ut en av tingene og pøse på med de andre og tro det skal gå bra i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...