Gjest rok Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Etter at jeg nå et år har brukt Proscar 5 Mg, har det i noen måneder kommet ut et hvitt sekret fra urinrøret i såpass store mengeder at jeg helst må skifte truse hver dag. Kan ha vært der i lengere tid. Oppdaget først da jeg gikk over til mørke truser. Lukter lite.Bare en sexpartner i 50 år. Urinprøve ok. Fastlegen skjønner ikke årsaaken sier han, 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Jeg er allmennpraktiker selv, men kar konferert med en urolog. Han kan ikke skjønne at dette skal ha noe med Proscar å gjøre. Sålenge det er normal urinprøve, er det ikke grunn til bekymring. Legen din kan gjerne ta en bakterie-prøve av utfloden. Noen kan ha effekt av en kur med Tetracyklin, dette er noe man bare må forsøke, det kan være en lavgradig betennelse i urinrøret du har. Om dette ikke virker, er dette sannsynligvis noe du må leve med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.