Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest 20år_jente
Skrevet

lurer på hvor lang tid dere synes jeg bør vente før jeg runker en gutt? hva forventer han vi skal gjøre om vi legger oss i senga. antagligvis noe mer enn å kline, men hvor lenge bør jeg vente? og hva annet bør jeg gjøre om vi isåfall skal ligge sammen, sist gang bare klina vi, men jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av hendene mine. jeg tok jo på han mens vi kyssa, men det ble bare til at jeg rørte hendene mine ved ryggen hans hele tida. kanskje han synes det ble for kjedelig? har noen noen tips, hva bør jeg gjøre i senga, når, og hvor?

Skrevet

Men i all verden, hvorfor skal du runke ham?? Er det din oppfatning, at runking er liksom neste steg etter klining? Eller noe man gjør for å ha hendene et sted???

Runking er en form for sex som ikke bør gjøres før man er klar for sex på andre måter også. Dessuten bør du absolutt kreve noe igjen dersom du gjør det for ham!

Ikke tenk for mye på hva som skal gjøres, hva som er rett, hva som er lang nok tid osv. Følg instinkt, lyst og følelser, så bør det gå greit.

Gjest evindelia
Skrevet

Før han har gjort forsøk på å kjæle deg mellom bena, så bør du avstå fra å prøve å runke han.

Jeg er litt gammeldags slik, syns gutten skal "starte"...

Skrevet

Ta hånda hans å legg på musa di. Effektivt. Når det blir din tur så skryt av lemmet hans. Si den er stoor osv. Da har du fått deg enn venn for livet. :)

Skrevet

Ta hånda hans å legg på musa di. Effektivt. Når det blir din tur så skryt av lemmet hans. Si den er stoor osv. Da har du fått deg enn venn for livet. :)

"Si den er stoor osv. Da har du fått deg enn venn for livet. :)"

Som om jeg skulle ha sagt det selv. Vi gutta er enkle sånn sett :)

Gjest 20år_jente
Skrevet

Men i all verden, hvorfor skal du runke ham?? Er det din oppfatning, at runking er liksom neste steg etter klining? Eller noe man gjør for å ha hendene et sted???

Runking er en form for sex som ikke bør gjøres før man er klar for sex på andre måter også. Dessuten bør du absolutt kreve noe igjen dersom du gjør det for ham!

Ikke tenk for mye på hva som skal gjøres, hva som er rett, hva som er lang nok tid osv. Følg instinkt, lyst og følelser, så bør det gå greit.

ok,takk for svar!men greit, om jeg venter litt med denne runkinga da..men da lurer jeg på, når vi bare skal kline da, eller bare sove i armene på hverandre. eller synes gutten dette er kjedelig, forventer han at jeg runker han? unnskyld for disse dumme spørsmålene men jeg er ny i dette.:-) men når vi skal kline, hva skal jeg gjøre? selvfølgelig kysse han, men hendene mine, hvor skal jeg ta hen, hvor skal jeg kysse han? overalt eller? hva liker egentlig gutter, hvor liker de at jeg kysser de?

Skrevet

Du bør vente til du har lyst til å gjøre det du gjør. Da kan du gjøre det, og hvis han ikke vil da, så må du vente litt til.

Skrevet

ok,takk for svar!men greit, om jeg venter litt med denne runkinga da..men da lurer jeg på, når vi bare skal kline da, eller bare sove i armene på hverandre. eller synes gutten dette er kjedelig, forventer han at jeg runker han? unnskyld for disse dumme spørsmålene men jeg er ny i dette.:-) men når vi skal kline, hva skal jeg gjøre? selvfølgelig kysse han, men hendene mine, hvor skal jeg ta hen, hvor skal jeg kysse han? overalt eller? hva liker egentlig gutter, hvor liker de at jeg kysser de?

Et forslag: Spør ham...?

Skrevet

Du bør vente til du har lyst til å gjøre det du gjør. Da kan du gjøre det, og hvis han ikke vil da, så må du vente litt til.

Så enkelt kan det sies ..:)

Skrevet

Så enkelt kan det sies ..:)

Men jeg tviler på at det var det ønskede svaret... :-)

Skrevet

Men jeg tviler på at det var det ønskede svaret... :-)

Si ikke det, si ikke det.

Å ville er kluet her. Vil man, så skjiter man i hvordan man tilnærmer seg og når (bare kanskje ikke midt i butikken :) - da er begge bare overlykkelig for at det skjer og man lager ikke no fuzz av det.

Så her var du nok flinkere enn hva som var intensjonen *klappe på hodet* :)

Skrevet

Si ikke det, si ikke det.

Å ville er kluet her. Vil man, så skjiter man i hvordan man tilnærmer seg og når (bare kanskje ikke midt i butikken :) - da er begge bare overlykkelig for at det skjer og man lager ikke no fuzz av det.

Så her var du nok flinkere enn hva som var intensjonen *klappe på hodet* :)

Intensjonen var selvsagt å være flinkeste gutt i klassen, og redde pikelillen fra tidlige sædavganger og andre uønsketheter.. :-)

Skrevet

Det er helt forskjellig fra gutt til gutt (desverre, hadde jo vært fint om det hadde vært et fasitsvar).

Men du kan jo begynne forsiktig med å dra opp skjorta hans fra buksa e.l. og skape litt hudkontakt som ikke nødvendigvis bør føre til noe mer.

Hvor de vil bli kysset er veldig inviduelt (også hvordan). Men det er nok et lite tips å kysse ham de stedene han kysser deg, for det er nok noe han selv liker. Men som jeg sa, det er forskjellig! Kjæresten min er helt vill etter å bli "sugd" på øreflippen, men det er jo ikke alle som er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...