Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode råd for å bli trøtt. Jeg er fremdeles lysvåken og varm melk og beroligende te er ikke løsningen. Jeg har ikke engang lyst til å sove.

Men jeg skal opp kl 8 og har fullt kjør hele dagen.

Skrevet

Jeg er veldig trøtt, men kan dessverre ikke gi deg noen gode råd i forhold til å bli det.

Min resept var å våkne ved 8-tiden i dag morges, lys våken, samt være oppe fra senga ved 9-tiden.

Jeg drikker kaffe nå uten at det funker så voldsomt, men det kan jeg vel egentlig ikke anbefale :)

Skrevet

Jeg er veldig trøtt, men kan dessverre ikke gi deg noen gode råd i forhold til å bli det.

Min resept var å våkne ved 8-tiden i dag morges, lys våken, samt være oppe fra senga ved 9-tiden.

Jeg drikker kaffe nå uten at det funker så voldsomt, men det kan jeg vel egentlig ikke anbefale :)

Jeg har nok sovet litt for mye på dagen i dag. Men jeg har jo ikke døgnrytme. Sover 4 timer nå og 3 timer da. Har tatt litt medisin for å sove da men kjenner at at i dag hjelper det ikke.

Men du som jobber nattevakter risikerer å bli helt ødelagt.

Skrevet

Jeg har nok sovet litt for mye på dagen i dag. Men jeg har jo ikke døgnrytme. Sover 4 timer nå og 3 timer da. Har tatt litt medisin for å sove da men kjenner at at i dag hjelper det ikke.

Men du som jobber nattevakter risikerer å bli helt ødelagt.

Neida, jeg har blitt ganske god til å skry døgnet i hytt og gevær, så jeg overlever nok :)

Skrevet

Neida, jeg har blitt ganske god til å skry døgnet i hytt og gevær, så jeg overlever nok :)

Den store utfordringen er å stå opp kl 8 hver dag for å få minstemann på skolen. Det er skikkelig flaut å forsove seg for da må vi inn gjennom vakta og bort i garderoben og så inn i klasserommet og si at jeg beklager men vi har forsovet oss.

Har skjedd et par ganger mor har sovet 2 timer og ikke hørt mobilvekkingen.

Jeg blir skikkelig skamfull over å forsove meg så han kommer forsent på skolen. Det var bedre å forsove meg når jeg jobbet.

Skrevet

Den store utfordringen er å stå opp kl 8 hver dag for å få minstemann på skolen. Det er skikkelig flaut å forsove seg for da må vi inn gjennom vakta og bort i garderoben og så inn i klasserommet og si at jeg beklager men vi har forsovet oss.

Jeg blir skikkelig skamfull over å forsove meg så han kommer forsent på skolen. Det var bedre å forsove meg når jeg jobbet.

Jeg tror knapt jeg har forsovet meg i hele mitt liv, men så har jeg alltid to vekkeklokker på, mobilen og en vanlig klokke, strategisk plassert såpass langt unna senga at jeg må opp for å skru av faenskapet.

Det funker. Prøv det du også, og skaff en vekkeklokke som bråker. Da må du opp.

Skrevet

Når det er så ille, kan du ikke sette en vekkeklokke inn til minsten?

Han/hun klarer vel om ikke annet å riste liv i deg :)

Skrevet

Jeg tror knapt jeg har forsovet meg i hele mitt liv, men så har jeg alltid to vekkeklokker på, mobilen og en vanlig klokke, strategisk plassert såpass langt unna senga at jeg må opp for å skru av faenskapet.

Det funker. Prøv det du også, og skaff en vekkeklokke som bråker. Da må du opp.

høh...sånt opplegg har eg også, men funker det? ikkje nødvendigvis... er eg trøtt nok, så tenker eg - etter å ha løpt og skrudd av bråket - "åh, FOR eit sjokk, eg trur eg må legge meg nedpå litt.........zzzz"

;)

Gjest Pricilla
Skrevet

Det sies jo at honning skal være søvndyssende, så kanskje en kopp te med masse honning?

Mormora mi sliter veldig med å sove, hun sier det hjelper å spise en brødskive og drikke et glass melk.. Aner ikke hvorfor, men jeg fulgte rådet hennes en natt jeg ikke fikk sove og synes selv det hjalp..

Nå er du forhåpentligvis våken igjen da, men hvis du skulle ha problemer i fremtiden burde du prøve det... : )

Skrevet

Logg deg av nett for det første. Et varmt bad, så i seng.

Skrevet

Takk for alle gode råd men egentlig tror jeg at jeg er et håpløst tilfelle. Jeg hører klokka men stikker hodet under dyna og venter på at den skal stoppe.

Og nei, minstemann vekker meg ikke. Han klapper meg på kinnet og sier at han er glad i meg og at han ikke skal fortstyrre meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...