Gjest PC2TV Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Hei!! Jeg har lyst til å koble PC'en til TV'en min, men det jeg lurte på er hvor lang avstande du kan ha fra PC til TV'en med Svideo-scart kabel?! I dag har jeg koblet lydkortet til stereoanlegget, og dette er en avstand på litt under 15 meter. Vet dere om dette vil skape noen problemer med bilde? Prisen på en slik kabel?? Vet noen forresten om det finnes trådløse muligheter for lyd og bildeoverføring fra PC til TV/stereo?? Anyone? 0 Siter
petter smart Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 15 meter er litt vel langt. Du bør kjøpe en skikkelig bra (og dyr) kabel for å få akseptabel kvalitet. Det finnes trådløs overføring, men om denne kan settes inn i en SVHS på PC vet jeg ikke. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Du kan jo sjekke denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=8264&t=&l=&AvdID=1&CatID=34&GrpID=&s=sr Selv om den bare er 10 m. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.