Gå til innhold

Gud hjelpe oss alle sammen!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva forventer du av en mann med IQ under normalen?

Den eneste presidenten som har hatt lavere IQ var faren hans.

Han må jo ha carisma a la Carl I Hagen for å ha klart å bli president. Det er synd at folk lar seg lure så lett.

En kan si mye rart om Bush (mye som ikke egner seg på trykk), men dum er han ikke.

Du tenker sikkert på "undersøkelsen" over ulike presidenters iq. Den var laget av demokrater og konkluderte med at alle republikanske presidenter var dumme som brød.

Forøvrig bestemmer han lite på egen hånd, det er rådgiverne hans som i praksis bestemmer.

En kan si mye rart om Bush (mye som ikke egner seg på trykk), men dum er han ikke.

Du tenker sikkert på "undersøkelsen" over ulike presidenters iq. Den var laget av demokrater og konkluderte med at alle republikanske presidenter var dumme som brød.

Forøvrig bestemmer han lite på egen hånd, det er rådgiverne hans som i praksis bestemmer.

Jeg synes han er dum og jeg likte den undersøkelsen :o)

Jeg har ikke lest historien aldeles bra nok, så jeg må bare spørre om noe.

Folk tror at Bush vil angripe Irak for å rette opp det faren hans aldri klarte? Er det ikke sånn? HVA var det faren hans aldri klarte?

Jeg er så nysgjerrig, at det der vil jeg finne ut på et eller annet vis! ;o)

Jeg har ikke lest historien aldeles bra nok, så jeg må bare spørre om noe.

Folk tror at Bush vil angripe Irak for å rette opp det faren hans aldri klarte? Er det ikke sånn? HVA var det faren hans aldri klarte?

Jeg er så nysgjerrig, at det der vil jeg finne ut på et eller annet vis! ;o)

Faren klarte aldri å styrte Saddam for ca 12 år siden.

Bush vil rette opp denne "familiefadesen" en gang for alle.

Annonse

Faren klarte aldri å styrte Saddam for ca 12 år siden.

Bush vil rette opp denne "familiefadesen" en gang for alle.

Ååh... sånn var det, ja. Er nå alt mulig man skal være nødt til å følge med på og, når sånne tullinger av en eller annen merkelig grunn får smisket seg frem til makten...

Natta! Er søren meg snart morgen igjen... hvorfor har ikke døgnet sju timer ekstra?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...