Gjest reiselysten Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Skal til Jugo i sommer og har tenkt på å bestille flybilletter så det er i orden. Hvor finner jeg billig-billetter på nettet? Skal kun ha billetter tur/retur. 0 Siter
Sofline Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Er du under en viss alder eller student: www.kilroy.no 0 Siter
Gjest reiselysten Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Er du under en viss alder eller student: www.kilroy.no Er 21. Mp jeg ha visum mon tro? 0 Siter
Sofline Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Er 21. Mp jeg ha visum mon tro? Så bør du prøve Kilroy. De har oversikt over de billigeste billettene fra de fleste flyselskaper så vidt jeg husker. Jeg tror ikke du bør ha visum hvis du bare skal på ferie, men skjekk med ambassaden for sikkerhets skyld. (hvis du søker på ambassade på Kvasir, får du opp en side med oversikt over alle ambassadene i Norge). 0 Siter
Gjest tips Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Du trenger mest sansynlig visum for Jugoslavia (Serbia, Montenegro og Kosovo). Ta kontakt med Den føderale republikken Jugoslavias ambassade, Drammensveien 105 0244 Oslo. Tlf: 22 44 81 05 0 Siter
Gjest reiselysten Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Så bør du prøve Kilroy. De har oversikt over de billigeste billettene fra de fleste flyselskaper så vidt jeg husker. Jeg tror ikke du bør ha visum hvis du bare skal på ferie, men skjekk med ambassaden for sikkerhets skyld. (hvis du søker på ambassade på Kvasir, får du opp en side med oversikt over alle ambassadene i Norge). Takk for kjapp respons! : ) God middag! 0 Siter
Sofline Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Takk for kjapp respons! : ) God middag! Takk i lige måde!!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.