Gå til innhold

Rimelig flybilletter til Jugoslavia (Beograd)

Anbefalte innlegg

Gjest reiselysten
Skrevet

Skal til Jugo i sommer og har tenkt på å bestille flybilletter så det er i orden.

Hvor finner jeg billig-billetter på nettet? Skal kun ha billetter tur/retur.

Skrevet

Er du under en viss alder eller student: www.kilroy.no

Gjest reiselysten
Skrevet

Er du under en viss alder eller student: www.kilroy.no

Er 21.

Mp jeg ha visum mon tro?

Skrevet

Er 21.

Mp jeg ha visum mon tro?

Så bør du prøve Kilroy. De har oversikt over de billigeste billettene fra de fleste flyselskaper så vidt jeg husker.

Jeg tror ikke du bør ha visum hvis du bare skal på ferie, men skjekk med ambassaden for sikkerhets skyld. (hvis du søker på ambassade på Kvasir, får du opp en side med oversikt over alle ambassadene i Norge).

Skrevet

Du trenger mest sansynlig visum for Jugoslavia (Serbia, Montenegro og Kosovo). Ta kontakt med Den føderale republikken Jugoslavias ambassade, Drammensveien 105 0244 Oslo. Tlf: 22 44 81 05

Gjest reiselysten
Skrevet

Så bør du prøve Kilroy. De har oversikt over de billigeste billettene fra de fleste flyselskaper så vidt jeg husker.

Jeg tror ikke du bør ha visum hvis du bare skal på ferie, men skjekk med ambassaden for sikkerhets skyld. (hvis du søker på ambassade på Kvasir, får du opp en side med oversikt over alle ambassadene i Norge).

Takk for kjapp respons! : )

God middag!

Skrevet

Takk for kjapp respons! : )

God middag!

Takk i lige måde!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...