Gå til innhold

Vet ikke hvorfor jeg ikke stoler på menn

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri gjort det og føler meg bedre i selskap med kvinner,blir innesluttet i selskap med menn, jeg synest atmosfæren er mye kaldere da det er mer å passe seg for. Jeg har ikke noen dårlige forhold bak meg og jeg har heller ikke opplevd noe negativt(blitt utnyttet sexuelt eller utnyttet på andre måter) Jeg bare liker ikke menn og den sexfikseringen i tilleg synest jeg menn generelt er ondere enn kvinner. Jeg stoler så lite på menn at jeg tror de fleste menn kan misbruke barn sexuelt, jeg er ikke trygg når barna ikke er sammen med meg. Jeg stoler nesten ikke på noen menn. Jeg synest verden vi lever i er så grusom at det er vankelig å stole på noen. Hva er det som feiler meg. Jeg liker ikke gutte-dyr heller. De dyrene jeg har er jenter. Jeg synest det er ekkelt å klappe et dyr som er hankjønn,som om kjemien ikke stemmer.

Fortsetter under...

oi

Ikke for å være slem eller noe, men jeg tror kanskje innlegget ditt passer bedre på psykiatriforum - at du kan få bedre svar der.

Jeg forstår ikke hvorfor du har det som du har det - ikke annet enn at underbevisstheten din husker litt vel godt - ting du har forsøkt å fortrenge. Men som sagt, jeg skal ikke forsøke å leke psykolog - post innlegget ditt på psyk.forum, du.

du ... nesten så jeg velger å tro du kødder :)

skulle du mot formodning likeve mene det du skriver, vil jeg bare si at du med så store skylapper går glipp av jævla mye ... greit nok at en del av det som skjer rundt oss kan virke meningsløst, absurd og vondt, men gi for faen ikke opp, du gjør i alle fall ikke ting bedre med det ...

... og jeg tror faktisk vi kvinner er kjent for å være mer infame (og noen ganger ondere til og med) enn det menn er ... tror du må ha vært svært uheldig i dine valg av mannlige venner, jeg samarbeider like godt, og i noen tilfeller bedre med menn enn med kvinner (er selv kvinne) ... menn kan være både ærligere og mere rett frem enn vi kvinner, og jeg har sjelden opplevd sexfikseringa du snakker om som en altoppslukende og frastøtende egenskap (de mennene er i klart mindretall i så fall) ... har heller opplevd at en flørt, med en liten seksuell undertone til og med, kan være spennende, et ekstra krydder i pressa og stressa jobbsituasjoner med harde deadlines ...

... og jeg har overhode ingen problemer med å overlate barna til mannen min, og stoler 100% på at han er en like god far som jeg er mor, samtidig som jeg setter stor pris på hans mer maskuline sider :)

... vi har også hatt mange dyr, blant annet tre hunder ... vår erfaring er i alle fall at tispene kan være surere, mer tverr og humørsyk enn hannhundene ... akkurat nå har vi en stor, flott han-schæfer, og ville ikke bytta han bort mot noe tispe, for å si det sånn :)

er du ærlig i forhold til det du skriver her, at dette er din oppriktige mening om menn og alt av hannkjønn generelt, ville nok jeg jobba med meg selv hadde jeg vært deg ... kan hende du ville oppdaga at verden kunne blitt et lysere og triveligere sted :)

oi

Ikke for å være slem eller noe, men jeg tror kanskje innlegget ditt passer bedre på psykiatriforum - at du kan få bedre svar der.

Jeg forstår ikke hvorfor du har det som du har det - ikke annet enn at underbevisstheten din husker litt vel godt - ting du har forsøkt å fortrenge. Men som sagt, jeg skal ikke forsøke å leke psykolog - post innlegget ditt på psyk.forum, du.

nja...på psykforum leiker man også bare psykolog, nhd har jo ikkje jobb lenger...

:/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...