thaimor Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Er det noen her som har kjennskap til TechnoSoft21, og vet om det er en html-editor å anbefale? Har nettopp lastet den ned og såvidt kikket på hjelpefunksjonen. I mine øyne ser den forståelig ut (pussig nok), ...men jeg lurer på om noen bruker den og kan anbefale videre utforsking, eller evt. det motsatte. Mvh 0 Siter
pareto Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Bruk de kjente html-editorene så slipper du å lure. Frontpage, Netobject Fusion eller Dreamweaver. 0 Siter
Mamta Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Bruk de kjente html-editorene så slipper du å lure. Frontpage, Netobject Fusion eller Dreamweaver. Hvor kan man finne Dreamweaver? *nysgjerrig* 0 Siter
Prozak Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Hvor kan man finne Dreamweaver? *nysgjerrig* Du finner vel en nedlastbar "demo" på Macromedia's sider. Det er forøvrig et kommersiellt produkt, og man må betale for å få fullversjonen (hvis det ikke har skjedd noe nytt da). ".............." 0 Siter
Mamta Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Du finner vel en nedlastbar "demo" på Macromedia's sider. Det er forøvrig et kommersiellt produkt, og man må betale for å få fullversjonen (hvis det ikke har skjedd noe nytt da). ".............." Takk! 0 Siter
thaimor Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Skrevet 5. februar 2003 Takk! Har du sett prisen da!? =o( 0 Siter
thaimor Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Skrevet 5. februar 2003 Bruk de kjente html-editorene så slipper du å lure. Frontpage, Netobject Fusion eller Dreamweaver. Er klar over det, men så lenge det finnes gratisutgaver er det surt å betale hvis de gjør samme nytta =o) 0 Siter
Mamta Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Har du sett prisen da!? =o( Nei, det har jeg selvsagt ikke... Men man kan jo alltids veve drømmer... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.