Gå til innhold

Trå til Pappa Bjørn!

Anbefalte innlegg

Der var den reklamen igjen. er det rart at en stakkar blir paranoid av å høre sånnt fra TV`n hele kvelden?

Nok en gang mistenker jeg lisenskontoret for å stå bak, men er ikke sikker på om de ville brukt jungelboken som virkemiddel. De har jo videoer fra flere julebord med både Moskva-Marit og Pål Bang-hansen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92106-tr%C3%A5-til-pappa-bj%C3%B8rn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk filmen "Jungelboken" du refererer til! Både filmen og oversettelsen er så gammel at du etter all sannsynlighet ikke på langt nær var pappa da den kom - ihvertfall ikke her på DOL. (Orden internett ble ikke oppfunnet på enda noen tiår da Mowglis pappa Bjørn herjet som verst på lerretet.)

Så her er nok faren overhengende for at det er DU som er plagiatøren... ;-)

Den der skjønte jeg ingenting av.

Har du drukket?

Ja. Jeg er i ferd med å utvikle delirium tror jeg. Som du ser lenger oppe i tråden er det Jungelboken det refereres til. Reklamen går i et spente renn om dagen, og jeg skvetter til i stolen hver gang de jodler etter Pappa Bjørn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...