Gå til innhold

Gutter/menn: Når vil du støvsuge. og når vaske badet/toalettet ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Vil du gjøre det hver torsdag eller fredag ?

Vet du hva toalettbørtsten er til ?

Vet du hvorfor man skal legge ned lokket ?

Vet du hvorfor kvinnsen blir så sur når du pisser på gulvet, og ikke tørker opp ?

Og hvorfor du må bytte rull når den er tom ?

Fortsetter under...

"Vil du gjøre det hver torsdag eller fredag ?"

Forstår ikke spørsmålet

"Vet du hva toalettbørtsten er til ?"

Børste tenna?

"Vet du hvorfor man skal legge ned lokket ?"

Da må jeg jo ta det opp igjen neste gang jeg må pisse?

"Vet du hvorfor kvinnsen blir så sur når du pisser på gulvet, og ikke tørker opp ?"

Pisser i dassen jeg. Hvorfor vil du pisse på gulvet?

"Og hvorfor du må bytte rull når den er tom ? "

Hvorfor må jeg det? Det er jo alltid noen andre som gjør det....

Mvh

Unnskyld at jeg spør, men er det vanlig at menn pisser på gulvet? Kan det i så fall være mulig at gubben min er mer begavet enn andre menn ettersom han faktisk klarer å pisse i dass?

PS. Han veit også hva en toalettbørste skal brukes til.

Gjest Pricilla

Det er disse svarene jeg får fra gubben min...

Det er din tur (selv om jeg har gjort det de 15 siste gangene) eller "tar det i morra"

"ja, men jeg hater å vaske badet" (Ergo, det er min jobb!)

"Kan ikke du helelr begynne å ta OPP setet når du har vært på do?" Han mener det hørtes lurt ut siden vi som regel år annen hver gang..

Vet du hvorfor kvinnsen blir så sur når du pisser på gulvet, og ikke tørker opp ?

Han treffer optta - det skal han ha for! ; )

"Det er DU som aldri bytter rull" (Da mener han etter at han har brukt opp rullen og jeg ber han om å bytte...

Mannfolk er noen rare dyr, prøver å slippe unna alt som har med å rydde opp etter seg, vaske elelr lage mat.. I hvert fall gubbedyret mitt! Men han er god å ha allikevel da.. Av og til! ; )

Ulv I Faarikaal

Unnskyld at jeg spør, men er det vanlig at menn pisser på gulvet? Kan det i så fall være mulig at gubben min er mer begavet enn andre menn ettersom han faktisk klarer å pisse i dass?

PS. Han veit også hva en toalettbørste skal brukes til.

Uhyre smart, spør du meg.

Annonse

Jeg er visst et unntak siden jeg legger ned lokket etter meg og vasker badet stadig vekk.

Men det er en regel jeg følger opp her i huset, nemlig dasslokkpels. I det øyeblikket det kommer pels på dasslokket slik at det ramler ned mens jeg strør har jeg ingen planer om å holde igjen mens jeg løfter lokket og trår til med c-momenter for å bli ferdig. Dersom lokket ramler ned så gjør jeg meg likevel ferdig der det skulle ha vært åpning! Den ideèn der skal dere få ta konsekvensene av selv kvinnfolk!*Murr*

*Jeg vasker kun "i morgen". Forøvrig skjer det noe mystisk dersom jeg venter lenge nok med vasking, da gjør det seg selv. Noe for x-files?

*Pynt?

*For at slanger og andre kryp ikke skal komme opp gjennom dassen?

*Kvinner blir sur for alt mulig rart. Ikke skjønner jeg hvorfor.

*Lar det alltid være igjen minst ett tørk slik at nestemann må bytte. Selv om det ikke blir nok til å tørke meg ordentlig. Også her er det mystiske krefter ute og går, etterhvert popper en ny rull opp (av seg selv?)

Ulv I Faarikaal

Jeg er visst et unntak siden jeg legger ned lokket etter meg og vasker badet stadig vekk.

Men det er en regel jeg følger opp her i huset, nemlig dasslokkpels. I det øyeblikket det kommer pels på dasslokket slik at det ramler ned mens jeg strør har jeg ingen planer om å holde igjen mens jeg løfter lokket og trår til med c-momenter for å bli ferdig. Dersom lokket ramler ned så gjør jeg meg likevel ferdig der det skulle ha vært åpning! Den ideèn der skal dere få ta konsekvensene av selv kvinnfolk!*Murr*

Det med pelsen er virkelig et problem, da vi ikke har tre armer, men da har jeg et forslag: sitt ned ! Har du ikke på deg slalomdress, skal det være en gjennomførbar prosedyre. Men det er visst ikke så mandig da ?

*ler* Minner meg om en viss sang av Øystein Sunde. Veldig bra beskrivelse av akkurat det du sikter til! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...