Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det komplette vrøvl kan være så morsomt hadde jeg aldri trodd.

Hva syns dere?

Skrevet

Så det selv, etter at samboeren hadde sett det før og sa det var bra...

Lo godt..

Skrevet

Det lille jeg har sett er noe moro - men mest teit.

På svensk TV har de lenge hatt et tilsvarende program, som heter Parlamentet. Det ble i fjor kåret til Sveriges morsomste underholdningsprogram.

Opplegget er jo veldig avhengig av deltagernes evne til å vrøvle da, og de syns jeg stort sett har vært veldig bra i "Løvebakken".

Skrevet

På svensk TV har de lenge hatt et tilsvarende program, som heter Parlamentet. Det ble i fjor kåret til Sveriges morsomste underholdningsprogram.

Opplegget er jo veldig avhengig av deltagernes evne til å vrøvle da, og de syns jeg stort sett har vært veldig bra i "Løvebakken".

Det er nok forskjell på akkurat hvem man ser på ja .... hun blonde er ikke spes. morsom - Solveig KLoppen eller noe sånt. Henne får jeg mark av.

Skrevet

Mandager kl. 22:30 på NRK1

Kunne du ikke fortalt meg det litt FØR da!!!

Neida :)

Skrevet

www.nrk.no

Du burde vite bedre enn at jeg gidder å lete meg frem der.

Skrevet

Jeg syns det er teit :-)

har sett et kvart program. Slike samtaler fører vi i vår familie hele tiden! hehehe

Skrevet

Når går dette, nolte?

22.30 på mandagkvelder, zirilill... :-)

Skrevet

Det er nok forskjell på akkurat hvem man ser på ja .... hun blonde er ikke spes. morsom - Solveig KLoppen eller noe sånt. Henne får jeg mark av.

Jeg syns hun er passe gærn... men den andre kvinnelige deltageren, Kari Slåttsveen, er mer morsom, og mye mer sexy,dessuten...:-)

Skrevet

22.30 på mandagkvelder, zirilill... :-)

Det skal jeg prøve å få med meg.

Jeg tar gjerne imot en påminnelse på meldinger mandag klokken 22:25. Sløv vettu :)

Skrevet

Det skal jeg prøve å få med meg.

Jeg tar gjerne imot en påminnelse på meldinger mandag klokken 22:25. Sløv vettu :)

Bruker du ikke påminningsfunksjonen på mobiltlf?

Jeg skulle ikke kunne fungere som man forventer av et normalt menneske, uten den hjelpen...

Jeg er omtrent som min morfar var i sine siste leveår, han husket ALT fra barndommen, men ingenting fra i går.. :-)

Skrevet

Bruker du ikke påminningsfunksjonen på mobiltlf?

Jeg skulle ikke kunne fungere som man forventer av et normalt menneske, uten den hjelpen...

Jeg er omtrent som min morfar var i sine siste leveår, han husket ALT fra barndommen, men ingenting fra i går.. :-)

Nei, jeg er den type menneske som mener jeg KOMMER TIL huske det - denne gang - til tross for uttalige erfaringer som viser det motsatte - gang på gang ...

Ja, se her ja ... her har vi en kalender ....

Du er forresten klar over at jeg skjønner at du forsøker å vri deg unna å gi meg en påminnelse - fordi du vet at du ikke kommer til å huske å minne meg på om at jeg skal huske? Godt forsøk - legg ansvaret på meg ditt svin.

:)

Skrevet

Morsomt! Mest morsomt når Kari Slåttsveen er med i tillegg til hun Solveig. Mennene gjør liksom ikke så mye utav seg.

Skrevet

Morsomt! Mest morsomt når Kari Slåttsveen er med i tillegg til hun Solveig. Mennene gjør liksom ikke så mye utav seg.

Da så du tydeligvis ikke Espen Beranek Holm's parodi på Oddvar Stenstrøm nå på mandag. *LOL*

Forøvrig er jeg enig i at Kari Slåttsveen er både morsom, og noe av det mest sexy som går i to sko. Hun OSER sensualitet...

Skrevet

Nei, jeg er den type menneske som mener jeg KOMMER TIL huske det - denne gang - til tross for uttalige erfaringer som viser det motsatte - gang på gang ...

Ja, se her ja ... her har vi en kalender ....

Du er forresten klar over at jeg skjønner at du forsøker å vri deg unna å gi meg en påminnelse - fordi du vet at du ikke kommer til å huske å minne meg på om at jeg skal huske? Godt forsøk - legg ansvaret på meg ditt svin.

:)

Jeg har gjort ansvarsfraskrivelse til en livsstil.

Jeg regner imidlertid med at jeg under programmets gang neste mandag, vil skjenke deg en tanke...

Forøvrig liker jeg heller å bli tiltalt som gris enn som svin...

Folk som faller inn under begrepet svin, er etter min mening noen riktige jævler, mens derimot hedersbetegnelsen gris, er en som har en del spenstige ting å by på i senga... gris er på en måte mer erotisk... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...