Gå til innhold

Spy/dritasjuken - noe som "går" nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Herregud sier nå jeg.. Samboern holdt på å dø i går, han mente i hvert fall det! ; ) Syke mannfolk vet dere vel hvordan er.. De er dødssyke - ALLTID! Riktignok kasta han opp mange ganger og satt på potta med bøtta på fanget. + at han hadde vondt i magen. (han mente selv han burde hentes av sykebilda, men da sa jeg stopp).

Etter å ha dulla og henta ditt og datt fikk jeg fnatt og sa god natt! ;) Gubben lot jeg bli igjen på sofaen med bøtta si.. Makan!

Visste ikke at man fikk pukkelrygg og ikke klarer å åpne øya med spy/dritasjuken men.. (Nok en gang.. syke mannfolk er SYKE) Hehe..

men er det flere som har hatt det? Vil helst ikke bli smitta.. Lurte på om han har blitt matforgifta eller om det er mange som sliter emd det samme. Hørt noe eller rettere sagt: spydd noe i det siste?

Ha en god dag! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92124-spydritasjuken-noe-som-g%C3%A5r-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok "noe som går", ja. Har hørt om mange som har fått noe lignende, selv fikk jeg hele jula spolert av det samme.

Leste noe om at man ikke er immun selv om man har hatt denne sykdommen en gang, man kan visst bli smittet og få den flere ganger. Noe dritt, bokstavelig talt! :-(

Men det går jo over etter en fire-fem dager!

Gjest Pricilla

Det er nok "noe som går", ja. Har hørt om mange som har fått noe lignende, selv fikk jeg hele jula spolert av det samme.

Leste noe om at man ikke er immun selv om man har hatt denne sykdommen en gang, man kan visst bli smittet og få den flere ganger. Noe dritt, bokstavelig talt! :-(

Men det går jo over etter en fire-fem dager!

Fire fem dager var vel litt å ta i? (Forhåpentligvis ellers må jeg leie barnevakt til samboern for jeg orker ikke å dulle med han..)

Jeg ble dårlig natt til lille julaften. kasta opp og sto i, lå rett ut liklle julaften og var ganske skrall julaften, men mye bedre. Småkvalm, men kom ikke noe da. Så jeg vil heller si 1 - 3 dager.. kommer an på hvor hissige bakterier man har fått i seg tror jeg..

Vi er ikke dødssyke med mindre vi er dødssyke. Sier han at han er dødssyk så er han det.

Makan til hetsing av gutter.

Hetsing av guttene??? He he..

Leste noen ganger her inne også om en stakkar som hadde kyssesyken og måtte holde seg unna alkohol og sex...

Det med dere menn er at dere slenger dere ned på sofan og er sjuke, mens vi kvinner fortsatt har barna og huset og ta oss av, når vi er sjuke(bank i bore).. For ikke snakk om en mann..

;-))

Annonse

minx1365380415

Farrang kaller jeg det, og det eneste positive er at en går ned to tre kilo og får renset systemet..

;-))

ikke like moro når man veier for lite fra før og desperat prøver å gå opp i vekt.. man klarer å gå opp et par kilo, så blir man sjukog er tilbake derman startet :/

minx1365380415

Fire fem dager var vel litt å ta i? (Forhåpentligvis ellers må jeg leie barnevakt til samboern for jeg orker ikke å dulle med han..)

Jeg ble dårlig natt til lille julaften. kasta opp og sto i, lå rett ut liklle julaften og var ganske skrall julaften, men mye bedre. Småkvalm, men kom ikke noe da. Så jeg vil heller si 1 - 3 dager.. kommer an på hvor hissige bakterier man har fått i seg tror jeg..

hva sa typen din når du var dårlig da? Ville han ha tak i sykebil da oxo eller var det ikke så farlig ? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...