Gå til innhold

Hva skal vi prate om nå, da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kan jo snakke om deg! :-)

Selv om jeg selvsagt er en svært interessant person som jo bør oppta adskillig flere mennesker enn det jeg opplever i dag, må jeg i all ydmykhet innrømme at min rekkehus- og stasjonsvogns A4 tilværelse som tobarnsfar, neppe fanger interessen til det brede lag av folket og dolerne på samme måte som de blåblodede med sine tilkommende og ventede.. :-)

Men, det var jo hyggelig at du tenkte på meg,da. :-)

Selv om jeg selvsagt er en svært interessant person som jo bør oppta adskillig flere mennesker enn det jeg opplever i dag, må jeg i all ydmykhet innrømme at min rekkehus- og stasjonsvogns A4 tilværelse som tobarnsfar, neppe fanger interessen til det brede lag av folket og dolerne på samme måte som de blåblodede med sine tilkommende og ventede.. :-)

Men, det var jo hyggelig at du tenkte på meg,da. :-)

har du fått et barn til? :-) *GRATULERER*

Annonse

Gjest RuneRudberga

Vi kan ergre oss over hvor mange skattepenger det sløses på livvakter til dem der nede....og vi kan forbanne oss over hvor mange skattepenger MetteMopp sløser på klær(som hun slenger en uke etterpå) :-)

Ellers, vekk med hele monarkiet, bare tull og vås hele dette idiotiske systemet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...