Gå til innhold

Feige Unger ?


Zakk Wylde

Anbefalte innlegg

Nammis skrev (2 timer siden):

I Bergen kalte vi det å sjanke biler. Hva kalte dere det for, andre steder i landet?

Hvorfor drar du frem en 23 år gammel tråd? Her i Trøndelag kalte vi det forøvrig å broie. Selv mener jeg det var en s i ordet, nemlig å broise, men jeg ser alle andre sier broie, så da er nok det riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zakk Wylde

    17

  • Ulv I Faarikaal

    10

  • Zirine

    6

  • shandy

    4

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker

Hvorfor driver disse bottene og drar frem eldgamle tråder?

Anonymkode: 37702...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syns det er fint med noen gamle tråder iblant. En ser jo hvordan ting som holdninger endrer seg gjennom ikke så mange år. Så lenge trådene er "snille" som at tema er mer ufarlig og ikke henger ut noen, så finner jeg dem dels interessant, dels underholdende.

Her syns jeg ikke unger er feige. Jeg syns de har blitt mer fornuftige. Eller foreldre har blitt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dagens barn har litt mer vett i hodet enn da vi var ung. Husk at dødeligheten på barn har gått drastisk ned på 30 år

Anonymkode: 6d4d7...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...