Gå til innhold

Ang. kjøp av bil igjen

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

I en tråd lenger ned her har jeg fått en del tips. Og takk for de, men når jeg la meg igår begynte jeg å gruble på en ting. Kan man spørre hvem som eide bilen før? Og evt. snakke med de? Har de lov å gi ut slike opplysninger? Hvis selger ikke vil oppgi dette, hvem kan jeg spørre om evt dette? Det må vel være lurt? Å høre hvordan bilen var?:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92136-ang-kj%C3%B8p-av-bil-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er spesielt lurt, og de opplysningene kan du få hos veivesenet. Jeg tror du må møte opp der for at de skal gidde. Spør f eks om de husker kilometerstand, da det kan være skrudd på. Hvis kilometerstanden er skrudd ned er det bedrageri og kan anmeldes. Hvis bilen har vært kollisjonsskadd og rettet opp, kan det forårsake store rustskadder på kort tid, og er alvorlig.

Det er spesielt lurt, og de opplysningene kan du få hos veivesenet. Jeg tror du må møte opp der for at de skal gidde. Spør f eks om de husker kilometerstand, da det kan være skrudd på. Hvis kilometerstanden er skrudd ned er det bedrageri og kan anmeldes. Hvis bilen har vært kollisjonsskadd og rettet opp, kan det forårsake store rustskadder på kort tid, og er alvorlig.

Og bilen bør ha kraftig støtfanger bak, slik at ungene kan finne noe å holde tak i :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...