Gå til innhold

+/- Opel omega (skal snart gi meg).:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var selv ute og så etter brukt Opel Omega (ca. 96-98 mod.) for litt over et år siden.

Ble da advart om rustproblemer av bekjente, i tillegg til at jeg med selvsyn så flere nyere Omega'er som allerede hadde begynt å ruste.

Kjøpte i stedet en 96 mod. Audi A6 med grønne skilter. Fordelen er at den er galvanisert, og ruster derfor ikke på langt nær så lett.

Mvh

Minuseet med Opel er at de ruster så inni gamperæva. Mener de på ett eller annet tidspunkt begynte med noe antirust greier, hvor mye de funka vet jeg ikke.

Masse småfeil, og dessuten er ikke bakhjulstrekk noen fordel akkurat.

De jeg kjenner som har Opel er ikke fornøyde.

Opel har visstnok slitt mye med småfeil og rust på Opel Omega og Opel Astra. Vi har en Opel Omega 89-modell :)), og der er det iallefall rust. Mer enn mange andre bilmerker. Skal skifte både kanaler og sveise i hjulbuen, i tillegg til det vi har sveiset fra før. (Har hatt bilen i knapt et år).

Ellers starter den helt supert, og har utrolig bra sving!!

Men det er en gammel bil vi har...

Ikke noe å skrive heim om.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...