UHU Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Kan noen fortelle meg hvordan jeg får IE6 til å åpne nye sider i full skjerm? 0 Siter
citoyen Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Går ikke an. Det beste du kan gjøre er å åpne en side, dra ut kantene så mye som mulig (ikke bruk maksimer-knappen), og lukke vinduet igjen. Nye vinduer vil da åpnes i denne størrelsen. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Går ikke an. Det beste du kan gjøre er å åpne en side, dra ut kantene så mye som mulig (ikke bruk maksimer-knappen), og lukke vinduet igjen. Nye vinduer vil da åpnes i denne størrelsen. Dårlig da! Hvorfor er det sånn? Har nettopp fått IE6 sjøl og stussa over det.. Irriterende faktisk! *arg* ; ) 0 Siter
citoyen Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Dårlig da! Hvorfor er det sånn? Har nettopp fått IE6 sjøl og stussa over det.. Irriterende faktisk! *arg* ; ) Du får bruke Opera i stedet da Der kan du stille inn om du vil at vinduene skal huske forrige størrelse eller alltid være maksimert. 0 Siter
UHU Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Skrevet 5. februar 2003 Du får bruke Opera i stedet da Der kan du stille inn om du vil at vinduene skal huske forrige størrelse eller alltid være maksimert. Men Opera er stygg! ;o) 0 Siter
Bassisten Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Har ingen problemer med å få IE6 til å opna i full skjerm, dersom det siste vinduet eg lukkar er maksimert. Eg brukar Win2K. Kanhenda det er annleis dersom du brukar eit anna OS? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.