Gå til innhold

Slik gikk det med bilkjøpet..

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Jeg fikk flere råd her og tok noen telefoner. Og av disse ringte jeg bla den forrige eieren.

1.Ringte biltilsynet og fikk vite den forrige eieren og at bilen hadde kjørt som taxi.

2.Likevel var den bare kjørt 200.000 siden 1997(?).

3. Den forrige eieren "husket" ikke hvor langt den hadde gått før han solgte den (til et bilfirma).

4. Han hadde hatt den i 1,5år, og husket at han hadde kjøpt den privat, men ikke av hvem.

5. Forsikringsselskapet kunne ikke oppgi opplysninger om den hadde vært med i skader.

6. Det ble ikke noe bilkjøp-har på følelsen av at det kanskje kunne være noe "snusk" i bildet ang. km.....(!?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92284-slik-gikk-det-med-bilkj%C3%B8pet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det holder jeg med deg i! Hadde aldri kjøpt denne bilen! En må da kunne forlange at folk vet hvem de har kjøpt den av etc.. Når den i tillegg bare hadde gått 200.000 siden 1997 som taxi-bil, tror jeg det er ugler i mosen!

Vi har en 1997-modell som har gått 160.000 km uten å være taxi-kjørt!

Høne I Frikassè

Det holder jeg med deg i! Hadde aldri kjøpt denne bilen! En må da kunne forlange at folk vet hvem de har kjøpt den av etc.. Når den i tillegg bare hadde gått 200.000 siden 1997 som taxi-bil, tror jeg det er ugler i mosen!

Vi har en 1997-modell som har gått 160.000 km uten å være taxi-kjørt!

Jeg har en Mitsubitshi Colt 1986 mod. som har kjørt 15.000 km. (femtentusen).

Alt er mulig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...