Gjest Notnå Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Er bl.a. at XP-appelsinjuicen er utvannet minst annenhver gang jeg kjøper den... De skryter av kvalitet på XP-produktene, men det stemmer slettes ikke, juicen er tam og utvannet!Faen... Måtte bare få det ut ))) 0 Siter
Gjest Notnå Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Så drit i å kjøpe den, da! ) Ja, du sier noe der Skulle tro det var en mani(at jeg måtte kjøpe juicen ) Men saken er den at det egentlig er en annen person i husstanden som stadig kjøper denne vann-juicen, og h*n klarer ikke og få det inn i hodet at h*n _ikke_ skal kjøpe den,tiltross for at andre i familien sier ifra gang på gang.... Sånn! H*n får drikke den sjæl da! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Ja, du sier noe der Skulle tro det var en mani(at jeg måtte kjøpe juicen ) Men saken er den at det egentlig er en annen person i husstanden som stadig kjøper denne vann-juicen, og h*n klarer ikke og få det inn i hodet at h*n _ikke_ skal kjøpe den,tiltross for at andre i familien sier ifra gang på gang.... Sånn! H*n får drikke den sjæl da! Godt poeng! Kjøpe deg skikkelig juice sjøl, så kan h*n sitte der og "kose" seg med skvipet sitt! ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Ja, du sier noe der Skulle tro det var en mani(at jeg måtte kjøpe juicen ) Men saken er den at det egentlig er en annen person i husstanden som stadig kjøper denne vann-juicen, og h*n klarer ikke og få det inn i hodet at h*n _ikke_ skal kjøpe den,tiltross for at andre i familien sier ifra gang på gang.... Sånn! H*n får drikke den sjæl da! La være å drikke den da. Når det plutselig står 8 gamle Juicekartonger i kjøleskapet må hun vel ta poenget? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.