Gå til innhold

Hvordan reservere seg for telefonselgere??

Anbefalte innlegg

Gjest en som er lei av telefonselgere

Hei, jeg er nå veldig lei av å ha telefonselgere som ringer i hytt og pine!!! It`s a dirty job, but somebody has to do it!

Jeg reserverte pr internett tidligere, men husker ikke hvor?!?! - den reservasjonen respekteres ihvertfall ikke (mulig det var kun for en periode?) så nå vil jeg gjøre det igjen.

Har et eksempel på telefoner man IKKE ønsker

Ei bekjent hadde nettopp født, fikk så telefon fra foreningen mot krybbedød!! Jeg ville blitt veldig oppmerksom over overbeskyttende hadde jeg fått den telefonen da!! Har ikke barn selv så jeg vet jo egentlig ikke.. Jeg ville ihvertfall ikke valgt å få den rett etter fødselen!!

Tips mottas med stor takk

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92385-hvordan-reservere-seg-for-telefonselgere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også telefon fra Landsforeningen for krybbedød rett etter fødselen til minsta. Dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset, faktisk. Jeg svarer alltid av prinsipp nei til å støtte noe som helst via telefon, og gjorde det den gangen og. Men - jeg har aldri sittet igjen med en så jævlig følelse etter en telefonsamtale noen gang tidligere! Skikkelig ekkelt var det og, når man blir minnet på den aller største frykten man har for det nyfødte barnet sitt på den måten - og attpåtil sier nei til å hjelpe...

Jeg gir når jeg har lyst, og ikke når jeg blir "påtvunget" det...

Gjest en som er lei av telefonselgere

Jeg fikk også telefon fra Landsforeningen for krybbedød rett etter fødselen til minsta. Dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset, faktisk. Jeg svarer alltid av prinsipp nei til å støtte noe som helst via telefon, og gjorde det den gangen og. Men - jeg har aldri sittet igjen med en så jævlig følelse etter en telefonsamtale noen gang tidligere! Skikkelig ekkelt var det og, når man blir minnet på den aller største frykten man har for det nyfødte barnet sitt på den måten - og attpåtil sier nei til å hjelpe...

Jeg gir når jeg har lyst, og ikke når jeg blir "påtvunget" det...

Ei annen venninne av meg fikk telefonoppringing fra en som sa "Får jeg lov til å gratulere!" Nei sa hun da,!! (hun skulle føde rundt disse tider) Og han sa Nei, hør hva jeg sier da! - og hun endte med å bli skikkelig forbannet over ivrigheten til typen! Tydeligvis så visste denne here mannen at du skulle føde, eller han trodde sikkert at hun hadde født??

Tenk om hun hadde nettopp født og barnet døde?? Skulle han da ringe for å gratulere.?! Legen sa til henne at hun kunne regne med å bli oppringt for det ene og det andre så de ringte og reserverte seg!!!

Trist at også du opplevde dette med å bli oppringt ihft krybbedød. DET burde vært forbudt. Jeg skjønner at de trenger støtte, men å ringe til de som nylig har blitt foreldre- den er drøy!!

Ei annen venninne av meg fikk telefonoppringing fra en som sa "Får jeg lov til å gratulere!" Nei sa hun da,!! (hun skulle føde rundt disse tider) Og han sa Nei, hør hva jeg sier da! - og hun endte med å bli skikkelig forbannet over ivrigheten til typen! Tydeligvis så visste denne here mannen at du skulle føde, eller han trodde sikkert at hun hadde født??

Tenk om hun hadde nettopp født og barnet døde?? Skulle han da ringe for å gratulere.?! Legen sa til henne at hun kunne regne med å bli oppringt for det ene og det andre så de ringte og reserverte seg!!!

Trist at også du opplevde dette med å bli oppringt ihft krybbedød. DET burde vært forbudt. Jeg skjønner at de trenger støtte, men å ringe til de som nylig har blitt foreldre- den er drøy!!

De er lette å overtale, vettu... sårbare, fulle av hormoner, rådville, og livredde for å miste barnet sitt.

Det er utspekulert, og jeg synes faktisk det er litt ondskapsfullt også, jeg.

Men, jeg kom over det rimelig kjapt ;) Har fortsatt verdens snilleste og blideste treåring, så jeg klager ikke ;) Tror hun som ringte ble mer paff over at jeg svarte nei til å støtte dem! "VIL du ikke? Enda du nettopp har født selv og alt? Hva om det skulle skje noe, og så har du ikke bidratt?"

Øh...

Annonse

De er lette å overtale, vettu... sårbare, fulle av hormoner, rådville, og livredde for å miste barnet sitt.

Det er utspekulert, og jeg synes faktisk det er litt ondskapsfullt også, jeg.

Men, jeg kom over det rimelig kjapt ;) Har fortsatt verdens snilleste og blideste treåring, så jeg klager ikke ;) Tror hun som ringte ble mer paff over at jeg svarte nei til å støtte dem! "VIL du ikke? Enda du nettopp har født selv og alt? Hva om det skulle skje noe, og så har du ikke bidratt?"

Øh...

De spiller på folks følelser i den mest sårbare fasen - noe så jævlig utspekulert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...