Gjest Bisalett Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Hei! Håper noen andre der ute også har Panasonic EB-GD67 mobil telefon. Jeg kjøpte den for 1 kr på Elkjøp. Jeg får nemlig ikke vibreringa til å fungere. Jeg går inn på Brukervalg - Stille modus - Vibrasjon. Der velger jeg Pulserende og trykker ok. Når jeg velger Pulserende, kjenner jeg at mobilen vibrerer, men når jeg ringer til den fra hustelefonen, vibrerer den ikke. Grrr... det er så irriterende når jeg ikke får det til, er det noen som vet, eller har noen forslag til hva jeg gjør feil? Overlykkelig for svar; 0 Siter
Gjest Bisalett Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 ps. Jeg _har_ prøvd å ringe Elkjøp, men der ble jeg sittende å høre på skrapende musikk i 19 min og 43 sek, før jeg fikk opptattsignal og måtte legge på. *sukker* 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 ps. Jeg _har_ prøvd å ringe Elkjøp, men der ble jeg sittende å høre på skrapende musikk i 19 min og 43 sek, før jeg fikk opptattsignal og måtte legge på. *sukker* Har ikke Panasonic noen kundeservice da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.