Gå til innhold

Panasonic - irritating people

Anbefalte innlegg

Gjest Bisalett
Skrevet

Hei!

Håper noen andre der ute også har Panasonic EB-GD67 mobil telefon. Jeg kjøpte den for 1 kr på Elkjøp.

Jeg får nemlig ikke vibreringa til å fungere. Jeg går inn på Brukervalg - Stille modus - Vibrasjon. Der velger jeg Pulserende og trykker ok.

Når jeg velger Pulserende, kjenner jeg at mobilen vibrerer, men når jeg ringer til den fra hustelefonen, vibrerer den ikke.

Grrr... det er så irriterende når jeg ikke får det til, er det noen som vet, eller har noen forslag til hva jeg gjør feil?

Overlykkelig for svar;

Gjest Bisalett
Skrevet

ps. Jeg _har_ prøvd å ringe Elkjøp, men der ble jeg sittende å høre på skrapende musikk i 19 min og 43 sek, før jeg fikk opptattsignal og måtte legge på.

*sukker*

Skrevet

ps. Jeg _har_ prøvd å ringe Elkjøp, men der ble jeg sittende å høre på skrapende musikk i 19 min og 43 sek, før jeg fikk opptattsignal og måtte legge på.

*sukker*

Har ikke Panasonic noen kundeservice da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...