Gå til innhold

Høy puls


ungjente

Anbefalte innlegg

Av og til får jeg en veldig høy puls, uten at jeg anstrenger meg eller noe. Dette er plagsomt og kan til tider være vondt da jeg kjenner pulsen hamre i halsen.

Det skjer ikke ofte, men 1-2 ganger i måneden. Siden det ikke skjer så ofte, kan jeg vel ikke kalles for direkte Plaget av det, men det er virkelig Ubehagelig når det først er her.

Noen som vet hva dette kan være?

-bekymra ungjente på 19-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

har vært plaga med dette selv..

det er vel mange ting som kan føre til dette, blandt annet stress.i mitt tilfelle var det noe annet.

mitt råd til deg er få sjekket magen din.har du vært plaget med sure opstøt og lignende, det er en nerve i kroppen som heter noe som nervus vagus, denne han ved for eks problemer i mage gi hjerte bank..

bjp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

har vært plaga med dette selv..

det er vel mange ting som kan føre til dette, blandt annet stress.i mitt tilfelle var det noe annet.

mitt råd til deg er få sjekket magen din.har du vært plaget med sure opstøt og lignende, det er en nerve i kroppen som heter noe som nervus vagus, denne han ved for eks problemer i mage gi hjerte bank..

bjp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -ungjente. Du forteller ikke i hvilke situasjoner dette oppstår,og det er flere muligheter som feks.stress,stort inntak av nikotin eller kaffe.Enkelte medisiner kan også gi slike reaksjoner.

Jeg vil anbefale at du oppsøker legen din for en sikekr vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære -ungjente. Du forteller ikke i hvilke situasjoner dette oppstår,og det er flere muligheter som feks.stress,stort inntak av nikotin eller kaffe.Enkelte medisiner kan også gi slike reaksjoner.

Jeg vil anbefale at du oppsøker legen din for en sikekr vurdering.

Det er ikke i spesielle situasjoner denne høye pulsen oppstår..

Men, hvis grunnen kan være for høyt inntak av kaffe..ja, da tror jeg nesten vi vet grunnen...

Drikker antageligvis aaaltfor mye kaffe, og stresser nok også ganske mye. En arbeidsuke på 60 timer, gir meg ganske lite søvn, og jeg lever mer eller mindre på kaffe...

Takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...