Gå til innhold

Hvor finne brev/nett venner?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymmm

Er ganske ensom om dagene siden jeg har flyttet til ny plass og har ingen venner.

Derfor hadde det vært artig å funnet en venn å skrive med. Gjerne også fra utlandet, men det er greit nok med norske.

Noen som vet om noen sider hvor man kommer i kontakt med slike?? Dette må ikke være barnesider, men fra 18 år og oppover. Heller ikke noen "skikkelige" chatesider siden jeg ikke vil rote meg bort i det igjen. Ble avhengig en stund :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92562-hvor-finne-brevnett-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil foreslå at du går inn på www.finnenvenn.no, der kan du legge inn en profil (annonse) om det du er ute etter. Det kan lønne seg å bruke stedsnavnet/bo-området ditt som overskrift eller navn, dersom du vil "fange blikket" til folk i nærheten.

Det finns mange andre gode nettsteder også, f.eks.

www.sol.no/nettvenn

eller persontreff.no

Internett er en kjempefin måte å få kontakt med andre på. Lykke til!

Har du noen hobbyer kanskje? Det finnes jo masser av slike "web-ringer" der man har en ting til felles, en hobby man er glad i.

Jeg satt i går kveld og lette etter sider om lappeteknikk på nettet, og fant veldig mye. Fant ut at det bl.a. fantes klubber som strakte seg over landegrensene, med norske, svenske, amerikanske og til og med japanske medlemmer. De hadde f.eks. "nett-samlinger" der man satt og utvekslet infspirasjon og idèer, utvekslet bilder av sine kreasjoner også videre.

Har du en hobby eller interesse, bør du kunne finne likesinnede på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...