Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

grøss ååå gruuuuuu kan bare være til ergrelse den der?

Det der MÅ da bare ule i vei noe voldsomt i sikkerhetskontrollene på flyplasser...!!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har vurdert samme inngrep selv og lest mye informasjon ang. omskjæring, samt vært på konsultasjon hos urolog.

Som regel er de som er omskjært mer utholdende (finnes selvfølgelig unntak her også). Penishodet blir litt mer herdet når ikke forhuden ligger rundt. Personlig synes jeg det ser penere ut samt at det blir "lettere" å holde skikkelig rent.

Hvis du søker på "Male circumcision" på yahoo/google så finner du endel info. Vær oppmerksom på at mange som skriver enten er svært for eller svært imot inngrepet. Ellers er det noe info på www.circlist.com (såkalt "pro-circ" site). Har snakket med noen som ble omskjært i voksen alder og de var iallefall svært fornøyd (samt damene deres).

Ligger jo noen fagartikler her på doktoronline om temaet skrevet av Dr. B.Grunfeldt

Den godeste Berthold er ikke så habil, da han må forsvare et inngrep som ikke er reversibelt, og som hans folk har praktisert i århundrer. I den mørke middelalder var onani djevelens verk, og omskjæring er et meget effektivt middel mot onani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss*..

DET hadde vært ekkelt ja.

*grøsser igjen*

Det var da voldsomt hvordan dere syter over dette bildet.

Det er siste gang, jeg gjentar, SISTE gang, at jeg overtales til å legge ut bilde av pikken min på dol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen har sett på denne linken.

Men hvorfor har du lagt ut den ?

Fordi hun ønsket advarsel for nettopp sånne linker. Og jeg glemte det sist.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den godeste Berthold er ikke så habil, da han må forsvare et inngrep som ikke er reversibelt, og som hans folk har praktisert i århundrer. I den mørke middelalder var onani djevelens verk, og omskjæring er et meget effektivt middel mot onani.

"I den mørke middelalder var onani djevelens verk, og omskjæring er et meget effektivt middel mot onani."

Det var jo også noe å dra fram middelalderen her!

Det er ikke så jævla mange år siden vi brente hekser, noe som vel er et ganske solid tegn på at man ofte tok FEIL i gamle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt hvordan dere syter over dette bildet.

Det er siste gang, jeg gjentar, SISTE gang, at jeg overtales til å legge ut bilde av pikken min på dol!

Jajaja....men nå har vi lagret det på netthinna. Jeg lover, det blir ikke mer mas om pikken din.

Men du...når du pisser..kommer det ut som en hagespreder da da? ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja....men nå har vi lagret det på netthinna. Jeg lover, det blir ikke mer mas om pikken din.

Men du...når du pisser..kommer det ut som en hagespreder da da? ;-P

Med så mange attributter i penis så skal man vel være jævla glad om man klarer å pisse i det hele tatt, så det er av mindre relevans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mange attributter i penis så skal man vel være jævla glad om man klarer å pisse i det hele tatt, så det er av mindre relevans :)

Men får du stå i det hele tatt med en slik perforering??

Jeg mener....det må da tynge med et halvkilo med stål...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"I den mørke middelalder var onani djevelens verk, og omskjæring er et meget effektivt middel mot onani."

Det var jo også noe å dra fram middelalderen her!

Det er ikke så jævla mange år siden vi brente hekser, noe som vel er et ganske solid tegn på at man ofte tok FEIL i gamle dager.

Nettopp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fordi hun ønsket advarsel for nettopp sånne linker. Og jeg glemte det sist.

:)

Og du måtte eksponere det du syns passet ?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men får du stå i det hele tatt med en slik perforering??

Jeg mener....det må da tynge med et halvkilo med stål...

:-)

Det er da litt trøkk i meg, og den dropper da ikke å reise seg pga noen kg stål.

Man har da hørt på Gro og trent PC muskelen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp !

Det var faktisk ikke et godt argument for din del, da det var du som viste til middelalderen for å i det hele tatt finne noe "mot omskjæring".

Jeg får spørre deg, siden jeg alltid har lurt på det her: Hvordan kan noen som åpenbart ikke selv er omskjærte, slåss en sak mot omskjæring mye basert på at man mister følsomheten i kølla, noe dere jo ikke vet noe om?

Og hvorfor er det ofte vi som er omskjærte som mener dere tar feil? Fordi vi prøver å stikke under en stol at dere faktisk har rett, men vi skammer oss så fælt over å si at vi er blitt ødelagte der nede, eller fordi vi faktisk vet at det dere sier ikke stemmer?

Eller tror du faktisk at du, med din forhud inntakt (vil jeg gjette på), faktisk vet dette bedre enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det var da voldsomt hvordan dere syter over dette bildet.

Det er siste gang, jeg gjentar, SISTE gang, at jeg overtales til å legge ut bilde av pikken min på dol!

*ler* :)

Hadde pikken din sett sånn ut så tror jeg ingen hadde vært overivrige etter å legge ut bilde av den for å si det sånn..

Da hadde man vel heller betalt deg for å slippe tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var faktisk ikke et godt argument for din del, da det var du som viste til middelalderen for å i det hele tatt finne noe "mot omskjæring".

Jeg får spørre deg, siden jeg alltid har lurt på det her: Hvordan kan noen som åpenbart ikke selv er omskjærte, slåss en sak mot omskjæring mye basert på at man mister følsomheten i kølla, noe dere jo ikke vet noe om?

Og hvorfor er det ofte vi som er omskjærte som mener dere tar feil? Fordi vi prøver å stikke under en stol at dere faktisk har rett, men vi skammer oss så fælt over å si at vi er blitt ødelagte der nede, eller fordi vi faktisk vet at det dere sier ikke stemmer?

Eller tror du faktisk at du, med din forhud inntakt (vil jeg gjette på), faktisk vet dette bedre enn meg?

Du vet ingenting om meg.

Jeg har sett deg tale varmt for full omskjæring.

Full omskjæring er ikke løsningen for majoriteten av de som har for trang forhud.

Ikke anbefal alle som har trang forhud å kjøre full omskjæring, skill skarpt til de som ikke trenger det.

Bare 5% av de som har problemer trenger full omskjæring.

Ikke bry deg om mine intensjoner, de er saklige og ærlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var faktisk ikke et godt argument for din del, da det var du som viste til middelalderen for å i det hele tatt finne noe "mot omskjæring".

Jeg får spørre deg, siden jeg alltid har lurt på det her: Hvordan kan noen som åpenbart ikke selv er omskjærte, slåss en sak mot omskjæring mye basert på at man mister følsomheten i kølla, noe dere jo ikke vet noe om?

Og hvorfor er det ofte vi som er omskjærte som mener dere tar feil? Fordi vi prøver å stikke under en stol at dere faktisk har rett, men vi skammer oss så fælt over å si at vi er blitt ødelagte der nede, eller fordi vi faktisk vet at det dere sier ikke stemmer?

Eller tror du faktisk at du, med din forhud inntakt (vil jeg gjette på), faktisk vet dette bedre enn meg?

Bare noen _få_ av de 5% som har problemer trenger _full_ omskjæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* :)

Hadde pikken din sett sånn ut så tror jeg ingen hadde vært overivrige etter å legge ut bilde av den for å si det sånn..

Da hadde man vel heller betalt deg for å slippe tenker jeg ;)

Nja... jeg er sikker på at han fyren som eier den der, og jo (sannsynligvis) har dytta nåler inn i den frivillig, trives med det han ser der nede :)

Hvis ikke hadde han nok ikke gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du måtte eksponere det du syns passet ?

:-)

Nei. Men det er jo tatt ut av konteksten, Ulv. Du må følge med fra begynnelsen da vettu:)

Om det var "passende"? Tjah, ikke etter min smak, men samma for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...