Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

"Men jeg fikk i hvertfall svar på det jeg lurte på! *smil*"

fikk du?? del det med meg, da!

:)

Jeg har funnet ut at:

ja, det går an å pierce pikken på tvers med en stang (barbell) uten å kappe bort forhuden først

ja, den kan pierces både tvers igjennom forhuden slik at den er ..eh..boltet fast med kuler i begge ender..

....eller under forhuden slik at den titter frem innimellom under forhuden, sånn litt på skrå.

Vet ikke hva som var verst av disse to alternativene fordi bildet jeg kom over på min søken etter forhud-piercing av den blå pikken med minst 7-8 ringer og stenger har limt seg fast på netthinna. Og jeg er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

vel....SÅ tøff skal han faen meg slippe å være ;)

Tja, vil man så vil man, vettu :)

Smerten varer vel tross alt i utgangspunktet ikke lenger enn brøkdelen av et sekund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, det overraskelsesmomentet hadde jeg ikke i tankene.

Ansiktuttrykket til din samboer burde da ha blitt filmet og vist frem her.

hehehe ja, for ikkje å snakke om viderverdighetene for å få den åpna :)

*ser det for seg, med dirk, brekkjern, låsesmed og politi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at:

ja, det går an å pierce pikken på tvers med en stang (barbell) uten å kappe bort forhuden først

ja, den kan pierces både tvers igjennom forhuden slik at den er ..eh..boltet fast med kuler i begge ender..

....eller under forhuden slik at den titter frem innimellom under forhuden, sånn litt på skrå.

Vet ikke hva som var verst av disse to alternativene fordi bildet jeg kom over på min søken etter forhud-piercing av den blå pikken med minst 7-8 ringer og stenger har limt seg fast på netthinna. Og jeg er kvalm.

hehe...stakkars trollet :)

eg fann eit litt koseligere bilde av ampallang, da:

http://www.pierceit.co.uk/pictures/my-pictures/my-ampallang.php3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm ja - eg hadde vel ikkje heilt sett for meg at eg skulle gå hen og finne ein fyr med "denslags" *flire* men du veit jo kor lite fordomsfull eg er, så eg kan jo tross alt ta kvasomhelst, hehehe :)

Hehe, men oddsen for å finne en fyr med ring i kølla er så vidt jeg vet fortsatt jævla liten, så sånn sett var du jo veldig heldig.

Det er så vidt jeg har forstått ikke så jævla mange av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vil man så vil man, vettu :)

Smerten varer vel tross alt i utgangspunktet ikke lenger enn brøkdelen av et sekund :)

joa, men grotida, kjære sdd....grotida...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaha? :) fortell! *S*

Nei, jeg vet ikke jeg, men jeg har blitt fortalt at selv husvasken går unna i en fei når det dingler mellom beina;)

Høres litt fristende ut da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tenkte på at det er nesten et år siden jeg har gjort slikt, og jeg har blitt veldig mye mer moden det siste året :)

Jada. Jeg har merket meg at du blir mer og mer voksen:-)

Host opp noen titler på gode låter av Nick Cave da. Jeg er laste-ned-sugen, men er fullstendig tom for ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men grotida, kjære sdd....grotida...... ;)

Ja, det er problemet. Men jeg tror man kan ha sex likevel, dog bør man sikkert ta det litt rolig i starten, og gutter må vel helst bruke kondom under grotiden...

Huff, og 6 mnd med kondom høres vel nesten mer skremmende ut enn selve stikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... en jeg trente litt sammen med for noen år siden har tatoveringer over hele kroppen (så mye at han en gang var i Se Og Hør pga det), og han har også tatovert inn det norske flagget på hue! Jupp, DET hue :)

DET hue?? hehehe...så hvis man hopper i høyet med han, kan man virkelig gjere sin plikt for konge og fedreland...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er problemet. Men jeg tror man kan ha sex likevel, dog bør man sikkert ta det litt rolig i starten, og gutter må vel helst bruke kondom under grotiden...

Huff, og 6 mnd med kondom høres vel nesten mer skremmende ut enn selve stikket :)

nettopp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke jeg, men jeg har blitt fortalt at selv husvasken går unna i en fei når det dingler mellom beina;)

Høres litt fristende ut da:)

jøss...menatte...dingler?? *tenke* .... *brette ned trusa og studere* .... *tenke igjen* nja tja hm joa og sånn. da må man gå truseløs, da...*tenke videre*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada. Jeg har merket meg at du blir mer og mer voksen:-)

Host opp noen titler på gode låter av Nick Cave da. Jeg er laste-ned-sugen, men er fullstendig tom for ideer.

Her er noen:

Song Of Joy

Do you love med (part 1 og 2)

Lay Me Low

The Mercy Seat

The Ship Song

The Weeping Song

Henry Lee

Red Right Hand

Da har du noen, og så hopper jeg i dusjen, og trenger du flere får du si fra når jeg er nydusjet og deilig om 15 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ja, for ikkje å snakke om viderverdighetene for å få den åpna :)

*ser det for seg, med dirk, brekkjern, låsesmed og politi*

...og dirrende hender av forventning og lengsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og dirrende hender av forventning og lengsel :-)

hehe...ja, dirrende hender gjer vel neppe saka bedre eller enklere.

men så var det spørsmålet da - vil eg egentlig ha besøk av dirk, brekkjern, låsesmed og politi på eit slikt tidspunkt og eit slikt sted? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke spør...*leter etter plausibel forklaring*

Holder det med at jeg har mensen, det er ingenting på tv, gidder ikke gå ut og knulling er utelukket.. derfor satt jeg her og filosoferte og lurte på om det ville være mulig med stang i pikken når det er forhud der..

og så lette jeg da vettu...og fant flere mer eller mindre delikate bilder..

Men jeg fikk i hvertfall svar på det jeg lurte på! *smil*

Ja, greit nok :-)

Vi leier film nå. Har sendt sambo og guttungen avgårde. Det ender vel med at jeg sovner - som vanlig. Også roter jeg oppe halve natten etterpå - av forskjellige grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss...menatte...dingler?? *tenke* .... *brette ned trusa og studere* .... *tenke igjen* nja tja hm joa og sånn. da må man gå truseløs, da...*tenke videre*

:)

Ja, det var det da....en sånn kulegreier i hudfolden dinglende mot det sentrerte punktet på kroppen vår som har mest nerveender.....veeel, ja jeg tror det kjennes. Men jeg er bare redd for om det ville være ubehagelig -det kan fort bli for mye slik at det gjør vondt da.. *tenke*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den omskjært, altså? *myse*

Ja, det mener jeg da så visst! Da er det ikke så mye skinn ovenfor hodet der.... Joa, jeg er overbevist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...